Primarul Dominic Fritz şi viceprimarul Ruben Lațcău s-au întâlnit ieri la Primăria Timișoara cu reprezentanți ai CNAIR și ai companiei care realizează studiul de fezabilitate al Centurii de Vest a Timişoarei pentru a discuta despre traseul acesteia.
„Un pas important a fost realizat azi, când am putut discuta cele patru variante de traseu aflate în lucru. Din acestea vor rămâne la final două, iar în urma analizei multicriteriale se va alege traseul final. Fiindcă Centura de Vest este importantă și pentru locuitorii din zona periurbană, i-am invitat la discuțiile de la Primăria Timișoara și pe reprezentanții Primăriei Săcălaz, astfel încât să nu repetăm greșelile din trecut legate de conectivitatea celor care locuiesc în zona metropolitană”, declară Dominic Fritz.
Edilul Timişoarei afirmă că acest proiect, care va închide inelul de centură al municipiului, a fost ignorat timp de aproape 15 ani, însă Ministerul Transporturilor a decis acum că această porțiune de centură va avea două benzi pe sens și a alocat anul acesta 2,3 milioane de lei pentru studiul de fezabilitate.
Primarul anunţă că Timișoara se va folosi „cu cap” de alocările bugetare record venite anul acesta de la Ministerul Transporturilor, condus Cătălin Drulă. Dominic Fritz aminteşte de Centura de Sud, pentru care au fost alocate 100 de milioane de lei, pentru continuarea lucrărilor, de ordinul de începere a lucrărilor la noua descărcare de pe A1, pe la Sânandrei, un proiect de peste 200 de milioane de lei, de alegerea traseului pentru viitoarea autostradă Timișoara-Moravița, ruta exactă urmând să fie stabilită în urma proiectării, şi de suma de 2,3 milioane de lei alocată pentru studiul de fezabilitate al Variantei ocolitoare de vest a Timișoarei, care va intra în proiectare și execuție anul viitor.
Ultimele comentarii