Spitalul Clinic Județean de Urgență din Timişoara anunţă că reorganizează activitatea medicală din Ambulatoriul integrat, proces care vizează, printre altele, iniţierea unui serviciu de tip call-center şi lansarea unei aplicații digitale care, se estimează, va reconfigura timpii de așteptare la cabinetele de specialitate.
Procesul de reorganizare în Ambulatoriu include şi inițierea, în premieră, a unui serviciu de tip call-center, accesibil pacienților în intervalul orar 7.30 – 19.30. Spitalul Judeţean va folosi o platformă on-line care, în timp, va gestiona părți din actul medical oferit de spital. În prima etapă, vor fi coordonate toate programările făcute în Ambulatoriul integrat. „Platforma adună programările, indiferent de calea pe care acestea vin, le centralizează, le ordonează şi rezultă un registru electronic în care fiecare interval spațial este configurat la nivel de medic, specialitate, orar și durata consultației, în conformitate cu planul de digitalizare”, transmit reprezentanţii Spitalului Judeţean din Timişoara.
Pacienții se vor putea programa la cabinetele medicale de specialitate direct la recepția Ambulatoriului sau prin call-center, la numerele de telefon 0752-297.252 și 0748-331.296, prin aplicația gratuită icMED.Mobile ce poate fi descărcată aici: pentru iOS sau Android, sau prin programare făcută de medicul din cabinet, în contul său de lucru. Softul nu permite suprapunerea pacienților în același interval orar. Aplicația mobilă permite programarea directă, cu confirmare imediată și acces la cabinetele din Ambulatoriu prin intermediul unui text/mesaj care va conține data consultației, ora, cabinetul de specialitate unde a fost făcută programarea și medicul. Datele sunt trimise prin sms o singură dată, pe telefonul pacientului. După descărcarea aplicației pacientul intră în platformă doar cu datele unice de logare și are acces la documentele sale medicale, la rețeta electronică sau la alte documente medicale care îl privesc. Tot în contul său are acces securizat la o mesagerie internă, criptată, respectiv un canal de comunicare între el și medic.
Toate documentele medicale generate în urma oricărui tip de consultație sunt stocate automat în Fișa Electronică a Pacientului spațiu în care și pacientul poate urca orice alt tip de document necesar istoricului său medical. Medicii din cabinet au şi ei acces la Fișa Electronică a Pacientului.
„Mecanismul inteligent din spatele platformei conține criterii etice și securizante şi cere respectarea strictă a politicii de confidențialitate în raport cu pacientul și starea sa de sănătate. Totodată, redesenează circuitul documentelor medicale emise de unitățile sanitare.Este o soluţie ce rezolvă şi un anumit tipar comportamental; în cazul de față platforma digitală va acoperi nevoi strict operaţionale şi va face eficient un anumit tip de serviciu oferit pacienţilor”, declară managerul Spitalului Judeţean din Timişoara, de. Sorin Barac.
Acesta mai spune că aplicația digitală va reconfigura timpii de așteptare la cabinetele de specialitate din Ambulatoriul Spitalului Judeţean din Timişoara.
Ultimele comentarii