„Fii parte din povestea dm!” este îndemnul pe care compania îl are pentru toți cei care vor să facă parte din comunitatea celor care consideră că dm drogerie markt este un Love Brand.
Programul comunității de ambasadori ai mărcii dm numără deja peste 30 de influenceri din România, urmând ca până la sfârşitul acestui an aproximativ 50 de ambasadori să povestească deschis și liber despre produsele drogheriilor dm. Printre cei care fac deja parte din program se numără influenceri locali, dar și naționali, pasionați de frumusețe, îngrijire casă, dar și articole dedicate copiilor și nutriție, printre care se numără Mădălina Ene aka Sensy, Laura Charaba, Mădălina Costin aka Hayky, Anne-Marie Chelariu, Valentina Oprea, Cosânzene, Stella Badea.
„Una dintre prioritățile dm drogerie markt România este să se apropie mai mult de comunitatea deja creată în jurul brandului. Sunt oameni cu care împărtășim valorile promovate de noi, oameni care ne-au fost alături de la început și pe care ne dorim să îi răsplătim. Prin programul dedicat ambasadorilor ne-am propus să cunoaștem mai bine nevoile comunităților cărora ne adresăm pentru a putea veni în întâmpinarea lor cu cele mai bune soluții”, spune Daniela Jordanovski, director Achiziții şi Marketing al dm drogerie markt.
Programul ambasadorilor este adresat tuturor celor care consideră dm un Love Brand și care se identifică cu valorile acestuia. Fiecare ambasador poate testa lunar produse din drogheriile dm, oferind astfel urmăritorilor săi mai multe detalii despre beneficiile acestora.
Cei care vor să facă parte din povestea dm se pot înscrie pe https://www.dm-ambasadori.ro/. dm drogerie markt va selecta în fiecare lună noi ambasadori care se vor alătura programului.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 13 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3500 de magazine și 60.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 12 ani, timp în care a evoluat constant, a creat peste 940 de locuri de muncă și a deschis peste 100 de magazine.
Ultimele comentarii