Poliția Locală reamintește că în curând expiră termenul pentru obținerea avizelor de către comercianții care vând în chioșcuri, tonete și rulote pe terenuri private.
Direcția Generală a Poliției Locale Timișoara reamintește persoanelor care desfășoară activități comerciale că, potrivit Hotărârii de Consiliu Local nr. 369 din 26 iulie 2022 referitoare la aprobarea Regulamentului privind condițiile de desfășurare a activităților de comerț stradal pe raza Municipiului Timișoara, va expira în curând termenul pentru conformarea la prevederile actului menționat. Este vorba despre chioșcuri, tonete și rulote amplasate pe domeniul privat cu acces public, unde se desfășoară comerț stradal, pentru care a fost acordat un termen de conformare cu regulamentul menționat de 12 luni de la data adoptării acestuia pentru obținerea documentației necesare desfășurării activității.
Totodată, pentru desfășurarea activității de comerț stradal cu ocazia unor sărbători sau evenimente organizate în Timișoara, este obligatoriu aviz pentru desfășurarea activității de comerț stradal, aviz care se emite la cererea solicitantului, indiferent dacă evenimentul se desfășoară într-o zonă publică situată pe domeniul public sau pe un teren proprietate privată, subliniază reprezentanţii Poliţiei Locale.
Aceştia atrag atenția că vor efectua verificări și că nerespectarea acestor prevederi de obținere a acordului sau avizelor necesare se sancționează cu o amendă contravențională cuprinsă între 1.500 și 2.500 de lei.
Ultimele comentarii