Platforma digitală de promovare a turismului bănăţean, lansată la Timişoara

În premieră pentru vestul ţării, azi a fost lansat proiectul „Discover Timiş!”, care îşi propune promovarea şi informarea digitală a turiştilor români şi străini, prin postări ale celor mai frumoase obiceiuri, atracţii sau locuri necunoscute chiar şi de bănăţeni.

 

Este o platformă profesionistă, la realizarea căreia am ţinut cont de sugestia celor care se ocupă de acest proiect, de a nu crea platforma doar pentru anul 2021. Este important ceea ce facem acum pentru anul 2021, este important anul 2021 în sine, dar este foarte important este ce se va întâmpla după acel an. Nu putem trage linie după 2021, ci trebuie să mergem mai departe. Platforma are ţinte foarte bine stabilite atât pentru turiştii români, cât şi pentru cei străini”, declară, citat de Agerpres, Călin Dobra, preşedintele Consiliului Judeţean Timiş, instituţie care a lansat proiectul „Discover Timiş!

Călin Dobra mai spune că atunci când se vorbeşte despre turism, cei mai mulţi se opresc la mare şi la munte, dar prin intermediul Asociaţiei de Promovare şi Dezvoltare a Turismului în Judeţul Timiş s-a reuşit deschiderea orizontului spre judeţul Timiş, dovadă fiind numărul în creştere al turiştilor care se cazează aici. Şi că, întrucât promovarea turismului nu se mai face doar prin pliante tipărite, ci mai ales prin mediul online, proiectul este oportun.

Directorul executiv al Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului în Timiş, Delia Barbu, afirmă că toate aceste atracţii vor fi disponibile în spaţiul online prin aplicaţia mobilă şi a unui website, menite să acopere cele două tipuri de canale, web&mobile, pe care utilizatorii le preferă în ziua de astăzi. „Turiştii aşteptaţi înainte şi după anul Capitalei Culturale, ca un efect aşteptat al unui asemenea proiect, impunea în mod evident disponibilitatea unui ghid turistic digital”, adaugă Delia Barbu.

Zona vest a ţării beneficiază prin acest proiect nu doar de promovare turistică, ci şi de un Ghid turistic mobil, care prin forma sa de aplicaţie mobilă ajută turiştii să descopere locuri şi atracţii unice în România. Ghidul va fi disponibil în engleză şi română.

„Ghidul este un proiect complex al cărui impact se va vedea în timp şi va fi dat de calitatea informaţiilor ce vor fi create şi actualizate de diverşi contribuitori ce vin din partea APDT, a centrelor de informare turistică şi din partea serviciilor care se adresează turiştilor cu oferte de cazare şi masă, tururi, sport & aventură şi multe altele”, explică Delia Barbu.

Print Friendly, PDF & Email