Serviciile salubrizare din Timişoara, asigurate până la închierea noului contract

Sursă foto: Brantner

Primăria Timișoara anunţă că va achiziționa servicii de salubrizare menite să asigure continuitatea operațiunilor de curățenie și colectare a deșeurilor în oraș, până la încheierea unui contract nou. Înainte de începerea procedurii, decizia va fi supusă votului consilierilor locali.

 

Măsura vine în contextul în care administrația locală face eforturi pentru a îmbunătăți situația curățeniei în oraș, atât în baza contractului actual, cât și prin demararea procedurilor pentru încheierea unui contract nou, transmite Primăria Timişoara: “Doar în prima jumătate a acestui an au fost colectate de trei ori mai multe deșeuri de pe domeniul public și din coșurile stradale (3.500 de tone) decât în perioada similară din 2020 (1.200 tone). De altfel, colectarea unei cantități mai mari de deșeuri și, implicit, extinderea zonelor în care se face curățenie stradală au dus la epuizarea sumelor alocate în actualul contract. De aceea este nevoie de încheierea unui nou contract de salubrizare, chiar dacă vechiul contract încă ar fi valabil până în decembrie 2023.”

Achiziția temporară de servicii de salubrizare include: măturatul, spălatul străzilor, operaţiuni de deszăpezire și înlăturarea gheții de pe căile publice, inclusiv colectarea și transportul deșeurilor de pământ și pietre provenite de pe domeniul public la depozitele de deșeuri, precum și ridicarea și transportul deșeurilor provenite din coșurile stradale la depozitele de deșeuri și întreținerea drumurilor și trotuarelor pe timp de îngheț și polei.

Noua achiziție va fi pe o perioadă determinată, de 18 luni, și va funcționa până la finalizarea procesului de licitație în curs, transmite Municipalitatea. Valoarea estimată pentru prestarea serviciilor a fost calculată luând în considerare tarifele din Studiul de oportunitate aprobat prin HCL nr. 339/09 august 2023 de Consiliului Local și este estimată la 42 de milioane de lei.

 

Print Friendly, PDF & Email