Primăria Municipiului Timișoara anunţă organizarea unui concurs de recrutare pentru ocuparea pe durată nedeterminată a 22 de funcții publice de execuție vacante.
Deoarece executarea organigramei votată de Consiliul Local Timişoara, în iunie 2021 este momentan suspendată, dar activitatea administrației publice locale trebuie să se exercite fără întreruperi, Primăria Municipiului Timișoara organizează concursul de recrutare pentru funcțiile publice care se regăsesc și în organigrama anterioară. Municipalitatea anunţă că organizarea concursului s-a realizat cu notificarea prealabilă a Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, cu avizarea și cu publicarea anunțurilor de concurs pe site-ul propriu al acestei instituții.
„Servicii publice de calitate, reclamații rezolvate prompt, avize eliberate în termen sau lucrări de investiții temeinic monitorizate se pot face doar cu personal de calitate. De aceea invit toți profesioniștii care vor să pună umărul la reforma administrativă pe care am început-o să ni se alăture. Haideți alături de noi să schimbăm lucrurile în bine”, declară primarul Dominic Fritz.
Primăria caută profesioniști cu studii superioare și diferite grade de vechime: opt sunt de grad profesional superior, cu o vechime de minimum şapte ani), şase sunt de grad profesional principal, cu o vechime de minimum cinci ani, iar alte opt sunt de grad profesional asistent, cu o vechim de minimum un an.
Toate posturile sunt pe durată nedeterminată, au o durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână. Acestea vizează domeniile urbanism, educație, turism, infrastructură rutieră, patrimoniu, mediu și spații verzi, comunicare, control intern, resurse umane, economic şi informatică:
2 posturi de consilier asistent în domeniul urbanism/ certificări și autorizări;
consilier principal în domeniul urbanism/certificări și autorizări;
consilier principal în domeniul educație;
consilier principal în domeniul turism;
2 posturi de consilier principal în domeniul infrastructurii rutiere;
consilier asistent în domeniul infrastructurii rutiere;
consilier superior în domeniul construcții civile;
consilier asistent în domeniul patrimoniu/administrare clădiri, terenuri;
consilier asistent în domeniul spații verzi;
consilier superior în domeniul protecția mediului;
consilier principal în domeniul comunicare;
consilier superior în domeniul control intern;
consilier superior în domeniul resurselor umane;
consilier superior în domeniul economic/contabilitate;
consilier superior în domeniul economic/state de plată;
consilier superior în domeniul informatică;
consilier asistent în domeniul informatică;
consilier asistent în domeniul urbanism/banca de date, GIS;
consilier superior în domeniul urbanism/PUD/PUZ;
consilier asistent în domeniul urbanism/Atelier de Urbanism
Perioada de depunere a dosarelor de concurs este din 2 până în 21 decembrie. Condițiile de studii și de vechime în specialitate, precum și condițiile specifice sunt stabilite pentru fiecare post în parte.
Mai multe detalii despre posturile scoase la concurs de Primăria Municipiului Timișoara pot fi citite pe pagina web a Primăriei.
aici: https://www.primariatm.ro/2021/12/02/28421/
Ultimele comentarii