Organigrama Primăriei Timişoara rămâne în vigoare

Foto: Primăria Timişoara

Primăria Timișoara a câștigat definitiv procesul intentat de Sindicatul Liber al Salariaților Primăriei Municipiului Timișoara pentru suspendarea organigramei adoptate în 2023.

 

Sindicatul Liber al Salariaților, care reprezintă 10% din angajații Primăriei, a încercat în ultimii trei ani, în repetate rânduri, blocarea reformei administrative și a reorganizării instituției inițiate de administrația actuală. Astfel, a atacat în instanță atât organigramele administrației, votate prin Hotărârile de Consiliu Local nr. 230 și 231, cât și concursurile de angajare lansate, reaminteşte Municipalitatea, într-un comunicat de presă.

În urma deciziei date marţi, 5 februarie, de magistrații Curții de Apel, Primăria Municipiului Timișoara funcționează în continuare conform organigramei în vigoare.

Ultima modificare majoră adusă prin schimbarea de organigramă a fost înființarea Direcției Generale Proiecte și Lucrări Municipale pentru Sport și Transport Feroviar, la cererea instanțelor judecătorești.

Primăria Timișoara a inițiat un proiect nou de modificare a organigramei în urma măsurilor fiscal-bugetare adoptate prin Legea 296/2023. Proiectul de Hotărâre de Consiliu Local a fost publicat în data de 15 noiembrie.

În urma modificărilor impuse de lege, numărul total de posturi se reduce cu 10%, respectiv se reduc 51 de posturi din totalul celor existente. Sunt desființate posturile de șef birou și structurile lor. Numărul de posturi de conducere se reduce la maximum 8% din posturi. Astfel, se desființează 20 de posturi de conducere, la nivelul instituției. Măsurile trebuie implementate până la 31 decembrie.

 

Print Friendly, PDF & Email