Facilități fiscale pentru contribuabilii din Timișoara

Sursă foto: PMT

Direcția Fiscală a Municipiului Timișoara propune facilități fiscale pentru contribuabilii care își achită până la sfârșitul lunii noiembrie datoriile înregistrate către bugetul local la data de 31 august 2024, anunţă Primăria Timişoara. Astfel, dobânzile și penalitățile vor fi anulate, cu condiția achitării obligațiilor fiscale principale până la data de 25 noiembrie.

 

Potrivit Municipalităţii, proiectul, care va intra astăzi la vot în ședința de Consiliul Local, este reglementat de Ordonanța de Urgență 107/2024 și vine în sprijinul contribuabililor aflați în dificultate financiară: “Măsura va facilita încasările la bugetul local, permițând o recuperare mai rapidă și eficientă a obligațiilor fiscale.”

În prezent, în evidențele Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara sunt înregistrate obligații fiscale restante în valoare totală de peste 208 milioane de lei, din care datoriile contribuabililor persoane juridice însumează aproape 112 milioane de lei. La aceste sume se adaugă majorări de întârziere, care totalizează mai mult de 56 de milioane de lei, din care apropae 25 e milioane de lei sunt pentru datoriile persoanelor juridice.

Cetățenii și companiile pot depune cererile pentru anularea accesoriilor fiscale până la 25 noiembrie. Municipalitatea transmite că este esențial ca datoriile principale să fie achitate până la această dată pentru a beneficia de facilități. Cererile vor putea fi depuse fie la registratura online a Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara, la adresa office@dfmt.ro, fie la registratura de la sediul acesteia, de pe str. A. Demetriade nr. 1.

Proiectul de hotărâre poate fi studiat aici.

 

Print Friendly, PDF & Email