dm drogerie markt, singurul lanț de drogherii prezent pe piața românească a marcat finalul anului financiar 2018/2019, anunţând o creștere semnificativă a tuturor indicilor de performanță. Cifra de afaceri a crescut cu 20%, au fost create peste 180 de noi locuri de muncă, compania își desfășoară activitatea într-un nou sediu central, au fost deschise 12 noi magazine, iar altele au fost modernizate.
Din cele 3.668 de magazine ale concernului dm, 105 sunt în România, unde cifra de afaceri, în ultimul an financiar, a fost de 498 de milioane lei (în creștere cu 20 de procente faţă de anul fiscal anterior). La nivelul concernului, cifra de afaceri a fost, în ultimul an, de 11.195 de milioane de euro, în creștere cu 4,6 de procente faţă de anul fioscal anterior.
În anii 2018 şi 2019, mai multe filiale ale dm drogerie markt au fost modernizate, alte 12 fiind deschise. „Investițiile de 35 de milioane de lei au inclus amenajarea noului sediu central (la Timişoara – n.r.), care cuprinde un spațiu generos și modern, conceput pentru 150 de angajați și include atât birouri și săli de ședințe, cât și spații de relaxare și alte facilități. Cu o suprafață totală a terenului de 32.000 de metri pătrați, proiectul include și un depozit cu o suprafață totală de 6.800 metri pătrați, în care își desfășoară activitatea 150 de oameni”, afirmă Ivana Martináková, președinte al consiliului de conducere al dm drogerie markt România.
Creșterile se datorează şi angajaților, mai spune ea. dm drogerie markt se ghidează după o filosofie simplă: fiecare membru al echipei își cunoaște sensul muncii și poate oricând să răspundă la întrebarea de ce face ceea ce face. În anul financiar încheiat, compania a creat 185 de noi locuri de muncă.
„dm drogerie markt a continuat și anul acesta politica de expansiune, consolidându-şi poziția de specialist în frumusețe, sănătate, îngrijire a casei și copilului. Toate acestea au fost rezultatul mai multor factori: diversificarea produselor la raft, apropierea de consumatori, prin deschiderea de noi magazine, menținerea unei atmosfere primitoare pentru noii angajați, atenția către nevoile comunităților și creșterea interacțiunii cu ele prin campanii dedicate de comunicare şi campanii de responsabilitate socială”, explică Cristian Crișan, administrator dm drogerie markt România.
Una dintre campaniile de responsabilitate socială desfășurate este cea numită Dințișorii veseli. Aflată în această toamnă la cea de-a doua ediție, campania le-a vorbit copiilor de grădiniţă despre importanța dezvoltării obiceiurilor sănătoase, mai precis cele care țin de igiena orală, de la vârste cât mai fragede. Campania s-a desfășurat în zece grădinițe din zece orașe din țară, urmând ca proiectul să continue la nivel național.
În ultima perioadă, dm drogerie markt şi-a focusat atenţia pe extinderea inovațiilor ecologice în sortimentul dm – de la produse de îngrijire corporală, produse exclusiv din ingrediente provenite din plante nemodificate genetic şi netestate pe animale, ambalate în recipiente din plastic reciclat, la detergenți de rufe vegani, concepuți să reducă poluarea mediului înconjurător, şi veselă din tărâțe de grâu, de unică folosință și biodegradabilă.
În paralel cu listarea articolelor sustenabile ale brandurilor partenere, dm continuă să dezvolte categoria de produse sustenabile marcă proprie. O parte dintre produse sunt 100% biodegradabile, altele folosesc materiale prietenoase cu mediul înconjurător, cum ar fi periuța de dinți din lemn, fără plastic, de la Alverde Naturkostmetik, altele au ambalaje fără plastic, precum cele de la alverde Naturkosmetik, acestea fiind doar două exemple din numeroasele inovații aşa-numit „verzi” la cele mai populare mărci dm. Totodată, gama dmBio a fost extinsă printr-o linie de produse fără gluten pentru a face accesibilă și persoanelor cu intoleranță la gluten calitatea organică.
În primăvara acestui an, dm drogerie markt a dezvoltat un concept nou pentru bărbați: Seinz, un brand premium, cu produse de îngrijire pentru bărbați, ale cărui materiale de ambalare sunt fabricate din materiale reciclate. O parte din venituri este direcționat către proiectul Plastic Bank, care combate sărăcia și degradarea mediului în țările slab dezvoltate sau în curs de dezvoltare, permițându-le oamenilor ca, la schimb cu deșeuri de plastic colectate, să primească bani, alimente, tichete de educație și acces gratuit la internet.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 13 țări: Austria, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3.500 de magazine și 60.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de zece ani, timp în care a evoluat constant, a creat peste 940 de locuri de muncă și a deschis peste 100 de magazine.
Ultimele comentarii