Deputatul PNL Marilen Pirtea critică hotărârea Consiliului Local Timișoara prin care a fost adoptat un nou sistem de taxare Timpark pe domeniul public, extinzând sistemul de plată la 212 străzi.
„Timișoara: același oraș, o rețea de străzi aglomerată, absența investițiilor în parcaje de tranzit, un sistem de transport public în suferință, a cărui dezvoltare se realizează în ritm foarte redus. Aceasta este realitatea imediată și vizibilă, pe care, trebuie să recunoaștem, așteptam să o vedem schimbată, într-o administrație nouă, în care și liberalii au sperat să va fi posibilă o nouă viziune de dezvoltare”, declară prim-vicepreședintele PNL Timiș, deputatul Marilen Pirtea.
Acesta critică hotărârea Consiliului Local Timișoara care a decis adoptarea unui nou sistem de taxare Timpark pe domeniul public: „Ceea ce nu este normal, ceea ce va îngreuna și mai mult mobilitatea din Timișoara este chiar absența soluțiilor concrete pentru parcajele de tranzit, intermediare pentru utilizarea transportului public de acces spre centrul orașului. Până când nu vor fi oferite alternative de parcare în zonele de intrare în oraș și în cele mediane, pentru a lega transportul cu automobilul propriu de transportul public, Primăria Timișoara nu face altceva decât să supra-taxeze parcarea în zona centrală, să extindă taxarea parcării la nivelul unui număr nou de străzi, mai mare cu peste 20% față de vechea hartă a Timpark, fără să aducă soluții pentru descongestionarea traficului din centrul orașului”.
Dacă până anul trecut, adaugă Marilen Pirtea, în sistemul Timpark se taxa parcarea pe 155 de străzi, în noul sistem, adoptat în această săptămână, sistemul de plată parcare Timpark s-a extins la 212 străzi. „Va crește brusc și confortul în traficul urban timișorean? Sau doar vom plăti mai mult, pentru un rezultat discutabil?”, se întreabă deputatul liberal.
Ultimele comentarii