Primăria Timișoara lansează primele concursuri, după ce Tribunalul Timiș a respins cererea de suspendare a organigramei actuale. Municipalitatea a lansat un concurs pentru trei posturi de manageri de cartier și un post pentru elaborare documentații proiecte.
Managerii de cartier vor face parte din Serviciul Guvernanță Participativă și Management Cartier. Pentru aceste posturi sunt necesare studii superioare cu diplomă de licență sau echivalentă, engleză nivel avansat și MS Office nivel mediu.
Cele trei posturi diferă însă din punct de vedere al vechimii în specialitatea studiilor. Pentru unul din posturi se cere o vechime de minimum un an, pentru un altul – de minimum patru ani vechime, iar pentru cel de-al treilea post – de minimum şapte ani.
La Serviciul Documentații Proiecte, candidații au nevoie de experiență în elaborarea și analiza documentațiilor pentru proiecte cu fonduri nerambursabile. Se cer studii superioare cu diplomă de licență sau echivalentă, engleză nivel avansat și MS Office nivel mediu, precum și vechime de 4 ani în specialitatea studiilor, mai transmite Municipalitatea.
Dosarul de concurs se depune la sediul Primăriei Timișoara, bd. C.D.Loga nr.1, parter, camera 7 până în 3 februarie. Detalii suplimentare pot fi aflate accesând acest link.
De asemenea, în cadrul Direcției Asistență Medicală în Unitățile de Învățământ, candidații care doresc să aplice trebuie să prezinte o Diplomă de școală postliceală sanitară sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare, precum și certificatul de membru al OAMGMAMR, copie a asigurării de malpraxis în termen de valabilitate și adeverință de înscriere la concurs eliberate de OAMGMAMR.
Pentru primul post este cerută o vechime de minimum şase luni în specialitatea studiilor, iar pentru al doilea post este cerută o vechime de minimum cinci ani.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune până în 1 februarie. Dosarele se depun fizic la Primăria Municipiului Timișoara, bulevardul C.D. Loga, nr. 1. Mai multe detalii se găsesc la acest link.
Primăria a anunţat săptămâna aceasta respingerea de către Tribunalul Timiș a ultimei încercări de suspendare a organigramelor aprobate prin Hotărâri de Consiliu Local din 2022: „A fost ultima cale de suspendare a organigramei pe care Sindicatul liber al angajaților din Primăria Timișoara a mai avut-o, conform legii. Se încheie, astfel, o perioadă de nouă luni de încercări de suspendare, în 15 aprilie 2022 fiind prima acțiune”.
Această acțiune de suspendare a organigramei în instanță a fost deschisă de 13 angajați ai Primăriei Timișoara, mulți dintre ei având funcții de conducere în organigramele anterioare.
Ultimele comentarii