Multibrandul Victoria Gallery îşi inaugurează, la Iulius Mall Timişoara, magazinul Victoria Gallery. Evenimentul va avea loc joi, 16 noiembrie, de la ora 19.30, în prezenţa Andreeei Raicu, al cărei brand se regăseşte, şi el, în magazinele Victoria Gallery.
Victoria Gallery, si-a extins modelul de succes în Timişoara prin deschiderea unui nou magazin în sistem de franciză, în Iulius Mall, la parter. Magazinul completează lista brandurilor pe care clienţii le găsesc exclusiv în mall-ul sus mentionat.
Victoria Gallery este situat la parter şi a fost inaugurat în urma unei investiții în valoare de 150.000 de euro. Magazinul se desfăşoară pe o suprafaţă de 60 mp şi cuprinde o selecție de 16 branduri româneşti. Victoria Gallery aduce mai aproape de clienţi o serie de nume din industria locală de modă și accesorii, precum: Murmur, Paisi, Andreea Raicu, Tria Alfa, AR Jewelry, Hardot, PNK Casual, Iiana, Sin on Skin, Mooncast Jewelry, Sofija Jewelry, Bardash, Baden 11, Vero Milano și EXE. Colecțiile se adresează deopotrivă femeilor și bărbaților, magazinul fiind, totodată, o destinație excelentă pentru cadouri inspirate.
Conceptul magazinului este orientat către oferirea de soluții vestimentare complete day to night, complimentate de bijuterii și accesorii moderne, realizate din aur, argint și piele. Propunerile designerilor români se înscriu în registrul casual sau sporty, însă includ și piese de seară în ediție limitată. Designul interior este minimalist şi rafinat, cu linii cromatice simple care urmăresc să pună în valoare spaţiile dedicate brandurilor.
Magazinul Victoria Gallery si-a deschis portile în centrul Comercial Baneasa Shopping City, în septembrie 2015, sub brandul Victoria46, primul multibrand de lux din Romania, cu o experienţă în fashion de peste zece ani de zile. Datorită succesului înregistrat în Bucuresti, al doilea magazin a fost deschis în iunie 2016, în City Park Mall Constanţa.
Planul companiei pentru 2018, datorat reacţiilor pozitive venite din partea clienţilor, presupune deschiderea de noi locaţii în Cluj-Napoca și Iași. „Acest concept de retail a demonstrat că funcționează foarte bine, magazinele estimând vânzări de peste 7.500 euro/mp/an”, declară Andreea Altay, CEO Victoria Gallery.
Compania ia în calcul cererile venite din afara ţării pentru a extinde acest model de franciză în mai multe ţări, dat fiind faptul că succesul brandurilor româneşti merită să fie promovat în afara ţării, oferindu-le o platformă de retail prin care pot fi prezenţi pe alte pieţe.
Victoria Gallery propune o selecție quality de branduri internaționale și designeri autohtoni, care susţine dezvoltarea fashion-ului şi a retailului românesc, unul dintre domeniile importante ale economiei naţionale.TIMPOLIS
Ultimele comentarii