Primăria Timișoara a elaborat o nouă organigramă, ca urmare a măsurilor impuse de schimbarea legislației.
Legea nr. 296 din 26 octombrie 2023, privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung impune autorităților locale adoptarea unor măsuri de reorganizare. Ca urmare, Primăria Timișoara anunţă că a fost obligată să elaboreze o nouă organigramă, în conformitate cu prevederile legislative din acest act normativ menționat.
Proiectul de Hotărâre de Consiliu Local privind aprobarea organigramei – anunţă Municipalitatea – intră de astăzi în procedură de transparență și este publicat pe site-ul instituției, la acest link. Începând de astăzi, timp de zece zile, cetățenii pot face propuneri și observații pe marginea documentației.
În urma modificărilor impuse de lege, numărul total de posturi din Primăria Timişoara se reduce cu 10%, respectiv se reduc 51 de posturi din totalul celor existente. Sunt desființate posturile de șef birou și structurile lor. Numărul de posturi de conducere se reduce la maximum 8% din posturi. Astfel, se desființează 20 de posturi de conducere, la nivelul instituției. Măsurile trebuie implementate până la 31 decembrie.
Ultimele comentarii