Simion Giurcă, un profesionist cu o experiență de aproape 35 de ani în domeniul turismului, fost șef al Biroului de Promovare și Informare Turistică al României din Viena, actual secretar general Corps Touristique Austria, va conduce interimar Asociația pentru Promovarea Timișoarei.
Primarul Timișoarei și președintele asociației, Dominic Fritz, îl numeşte pe Simion Giurcă „un profesionist recunoscut atât în România, cât și în afara țării, un iubitor al orașului și un partener de nădejde”. Acesta va conduce Asociația pentru Promovarea Timișoarei pentru a promova imaginea oraşului din toate punctele de vedere: turistic, investițional, cultural și educațional.
În următoarea perioadă, spune Simion Giurcă, Asociația pentru Promovarea Timișoarei va supune aprobării Adunării Generale un plan de măsuri pentru dezvoltarea și promovarea destinației Timișoara cu câteva ținte ambițioase: dezvoltarea unei campanii de marketing online și offline pentru a crește numărul de vizitatori, implementarea unui sistem de contorizare și evaluare calitativă a numărului de vizitatori în Timișoara, stabilirea de relații cu diferite instituții relevante cum ar fi Institutul Cultural Român, ambasade, dezvoltarea unui website de promovare a destinației, prezența în rețelele de socializare și atragerea de noi surse de finanțare pentru activitățile asociației. „Pasul imediat următor este atragerea de profesioniști care să lucreze în cadrul Asociației pentru atingerea acestor ținte”, mai spune Simion Giurcă.
Asociația pentru Promovarea Timișoarei, afirmă oficialii Municipalităţii, are ca principal scop conturarea și consolidarea unei imagini unice și atractive a oraşului, atât în plan național, cât și internațional, ca destinație turistică atractivă, centrul regional dinamic și pol de dezvoltare economico-socială, care oferă oportunități multiple pentru investiții, centru de tradiție renumit pentru studii, cercetare și încurajarea inițiativelor studențești, poartă aeriană internațională, centru cultural și artistic creativ, oraș deschis, multicultural, cosmopolit și primitor, care oferă condiții și șanse pentru locuit, muncă și trai.
Dezvoltarea destinaţiei Timişoara se bazează pe un parteneriat deschis, cu actori din sectoarele social-economic, dezvoltare urbană şi arhitectură, artă, cultură şi religie, politică şi administraţie, logistică şi mobilitate , mediul academic, ştiinţă şi educaţie. Din Consiliul director al asociației fac parte Corina Macri (Asociația Patronala Ho-Re – hoteluri și restaurante), Ioan Băla (Attrius Developments SRL – Iulius Town), Ludovic Satmari (Asociația Breasla Ghizilor) și Dominic Fritz (primarul Municipiului Timișoara și președintele Consiliului Director).
Ultimele comentarii