Lansarea campaniei « Împreună putem da o șansă la viață ! », pentru dotarea cu aparatură a Secției de Anestezie și Terapie Intensivă Pediatrică a Spitalului de Urgență pentru Copii Louis Țurcanu din Timișoara

spital louis turcanu 2Pe 1 iunie, de Ziua Copilului, se lansează în Timișoara campania de strângere de fonduri pentru  dotarea cu aparatură a Secției de Anestezie și Terapie Intensivă Pediatrică a Spitalului de Urgență pentru Copii "Louis Țurcanu", din Timișoara. Campania este susținută de organizația non-profit “West HR Association” în colaborare cu Spitalul de Urgență pentru Copii "Louis Țurcanu" și cu sprijinul BRD Groupe Société Générale, partener principal al proiectului.

 

Spitalul pentru Copii “Louis Țurcanu” este principalul furnizor de servicii medicale cu profil pediatric din zona de vest a României. Copiii care sunt tratați aici provin cu precădere din cele patru județe arondate – Arad, Hunedoara, Caraș-Severin și Timiș.

2.500 de copii beneficiază anual de serviciile secției de ATI Pediatrie, dintre care 1.000 de pacienți chirurgicali și 1.500 pacienți medicali. Astăzi, saloanele compartimentului Terapie Intensivă sunt insuficiente pentru numărul mare de pacienți – copii cu probleme grave –, motiv pentru care s-a luat decizia extinderii numărului de saloane.

Medicii de la Secția Anestezie si Terapie Intensivă Pediatrică a Spitalului "Louis Țurcanu" sprijină zilnic copiii încercând să le dea o șansă la viaţă. Câteodată, e imposibil când nu ai cu ce!

BRD îi va implica în campania de strângere de fonduri pe toți angajații din agențiile BRD din județele Timiș, Arad și Caraș-Severin, timp de o lună, pe toată durata acestui proiect dedicat copiilor. În această perioadă, angajații băncii le vor povesti tuturor clienților care vor intra în agențiile BRD despre această acțiune comunitară și îi vor invita să se alăture și să doneze pentru dotarea Spitalului de Copii.

Companiile locale care sunt clienți BRD vor fi consiliate de angajații băncii asupra beneficiilor fiscale prevăzute de legea sponsorizării și vor fi încurajate să direcționeze 20% din impozitul pe profit pentru cauza spitalului. Afișele campaniei vor fi expuse la loc vizibil în toate agențiile BRD din județele Timiș, Arad și Caraș-Severin, iar consilierii băncii vor oferi clienților flyere cu informații suplimentare.

"Misiunea noastră în comunitate este aceea de a susține proiectele care contribuie la dezvoltarea și progresul societății. Echipa noastră este o adevarată forță care poate genera schimbarea și binele în comunitate. Credem cu tărie că implicându-ne în acestă campanie vom construi împreună un viitor mai frumos pentru copiii noștri", a declarat Nicola Carabenciov, directorul executiv al Grupului BRD Timișoara.

 

Campania lansată pe 1 iunie își propune să strangă fonduri pentru dotarea cu aparatură absolut necesară și prioritară pentru funcționarea secției de ATI Pediatrică  :

  • Injectomate
  • Pupinel
  • Infuzomate
  • Paturi speciale de terapie intensivă 

 

Donațiile se pot face în contul West HR Association, deschis la BRD :

RO10 BRDE 360S V923 1153 3600 – cont în lei, dedicat exclusiv acestei campanii.

Print Friendly, PDF & Email