Hugo Boss, unul dintre liderii mondiali pe segmentul de fashion luxury, a deschis, pe 17 octombrie, în ansamblul mixed-use Iulius Town din Timişoara, prima sa locaţie din vestul ţării și cel de-al cincilea magazin din România.
Grupul german de fashion este prezent în Iulius Town cu brandul Boss, una dintre cele două mărci exclusive pe care le deține. Magazinul este dedicat publicului masculin, brandul Boss remarcându-se prin standardele ridicate în ceea ce privește calitatea, durabilitatea și design-ul pieselor vestimentare.
„Ne bucurăm că, după succesul inaugurării magazinului Boss din Palas Iaşi, am reuşit să extindem parteneriatul la Timişoara. În vestul ţării, avem o clientelă sofisticată, care apreciază rafinamentul, calitatea şi autenticitatea. Lansarea de astăzi reconfirmă interesul crescut al publicului pentru experiențe de shopping premium, dar mai ales dorinţa brandurilor high-end de a-şi extinde prezenţa în România şi de a accesa pieţe noi. Aceasta este ultima dintre noutățile pe care le-am adus, anul acesta, la Iulius Town. În continuare, suntem preocupaţi să integrăm în proiect branduri de top, atât din categoria mass-market, cât și din cea luxury, prin care Iulius Town îşi păstrează statutul de lider regional în materie de shopping şi loisir”, spune Oana Diaconescu, Head of Leasing Retail Iulius.
În noua locaţie, clienții beneficiază de experiența exclusivă de a achiziționa de la un brand premium, așa cum și-a obișnuit Hugo Boss publicul din întreaga lume. Aici se regăsesc articole vestimentare din ultimele colecții ale brandului, care răspund celor mai exigente cerințe de calitate, confort și aspect, cât și încălțăminte și accesorii. Fiind piese atemporale și versatile, acestea acoperă stiluri de la business, la casual.
Hugo Boss se concentrează pe dezvoltarea și comercializarea de modă premium și accesorii pentru bărbați și femei. Compania are două mărci puternice cu grupuri țintă distincte, prin care vine în întâmpinarea publicului: Boss și Hugo. Sediul companiei este în Metzingen (Germania), iar la nivel global este prezentă în peste 100 de țări.
Inaugurat în 2019, în urma unei investiții de 442 de milioane de euro, realizată de companiile Iulius şi Atterbury Europe, Iulius Town include: cea mai mare zonă de cumpărături din afara Bucureştiului, 450 de magazine, cafenele şi restaurante tematice, 12 săli de cinema, centru de fitness, parc, 80.000 mp de spaţii office şi trei săli de evenimente.
Ultimele comentarii