Funcții publice de execuție, deblocate pentru tineri, în Primăria Timişoara

Foto: Primăria Timişoara

Primăria Timișoara încurajează implicarea tinerilor în administrație și lansează un concurs pentru ocuparea mai multor funcții publice de execuție vacante.

 

Municipalitatea timișoreană anunţă că a deblocat mai multe posturi de asistenți și debutanți, pentru a veni în sprijinul celor aflați la început de carieră. “Integrarea tinerilor în structurile Primăriei răspunde nevoilor de schimbare și modernizare ale administrației publice, inclusiv digitalizarea și inovația în procesele administrative. Considerăm că investiția în tineri poate avea beneficii pe termen lung, prin dezvoltarea resurselor umane interne și prin evitarea cheltuielilor ulterioare de angajare a unor noi experți. Prin urmare, căutăm candidați pasionați și motivați să contribuie la reabilitarea și revigorarea cartierelor istorice, autorizarea lucrărilor de construcții, respectarea disciplinei în construcții, autorizarea activităților comerciale, dezvoltarea și modernizarea spațiilor verzi,  implementarea măsurilor de protecție a mediului”, transmit reprezentanţii Municipalităţii.

Cele nouă funcții publice de execuție vacante din cadrul Aparatului de Specialitate al Primarului pentru care Muicipalitatea organizează un concurs de recrutare sunt:

  1. Consilier, clasa I, grad profesional principal – Birou Reabilitare Cartiere Istorice și Monumente;
  2. Consilier, clasa I, grad profesional asistent – Birou Reabilitare Cartiere Istorice și Monumente;
  3. Consilier, clasa I, grad profesional asistent- – Birou Disciplina în Construcții;
  4. Consilier, clasa I, grad profesional debutant – Serviciu Amenajare Peisagistică, Biodiversitate și Ape;
  5. Consilier, clasa I, grad profesional debutant – Compartiment Autorizații de Construcții și Certificate de Urbanism Zona de Sud;
  6. Consilier, clasa I, grad profesional asistent –Compartiment Autorizații de Construcții și Certificate de Urbanism Zona de Nord;
  7. Consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Autorizații de Construcții și Certificate de Urbanism Zona Centrala, Zona de Construire Protejate;
  8. Consilier, clasa I, grad profesional asistent – Compartiment Autorizare Activități Comerciale și Publicitate;
  9. Consilier, clasa I, grad profesional principal – Birou Avize și Control Mediu.

Toate posturile sunt pe durată nedeterminată, au o durată normală a timpului de muncă  de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

Probele concursului sunt: selecția dosarelor de înscriere, proba scrisă şi interviul. La acestea se adaugă probe suplimentare eliminatorii de testare a competențelor lingvistice de comunicare în limbi străine sau competențele în domeniul IT.

Perioada de depunere a dosarelor de concurs este 28 august – 18 septembrie.

Proba de testare a competențelor IT este 28 septembrie, ora 9, iar proba de testare a competențelor limbi străine, în 28 septembrie, ora 10, ambele la sediul instituției, pe b-dul C. D. Loga nr.1.

Proba scrisă va avea loc în 28 septembrie, ora 11, la sediul Primăriei.

Detalii referitoare la organizarea concursurilor se regăsesc la acest link.

 

Print Friendly, PDF & Email