12 candidaţi au îndeplinit condiţiile pentru a rămâne în competiţia pentru cele şase posturi de manager de cartier scoase la concurs de Primăria Timișoara.
Cei 12 candidați care au îndeplinit condițiile cerute pentru a participa la procesul de selecție pentru Serviciul Guvernanță Participativă și Management Cartiere vor susține, în 28 aprilie, încă trei probe (verificarea competențelor lingvistice de comunicare în limbi străine (citit, scris, vorbit) – ora 08.30, a competenţelor în domeniul tehnologiei informației –ora 10 şi proba scrisă – ora 11), urmând ca, în 3 mai, de la ora 10, să aibă loc interviul.
Toate probele de concurs se vor desfășura la sediul Primăriei, fiecare dintre acestea având caracter eliminatoriu.
Posturile de manager de cartier din cadrul Serviciului Guvernanță Participativă și Management Cartiere sunt pe perioadă nedeterminată.
Ce care doresc informații suplimentare despre desfășurarea concursului se pot adresa Municipalităţii la adresa de e-mail: resurse.umane@primariatm.ro, la numărul de telefeon 0256/408372 sau la sediul instituției, b-dul C.D. Loga nr.1, camera 8.
Ultimele comentarii