Vlad Emanuel Ion, un student nevăzător în care Universitatea de Vest din Timişoara a crezut și căruia i-a oferit o bursă specială, își finalizează studiile de licență.
Unul dintre beneficiarii programului Universităţii de Vest din Timişoara de sprijinire a studenților cu dizabilități devine în această vară absolvent al acestei universităţi. Este vorba de Vlad Emanuel Ion, care a studiat în cadrul programnului de licență de Kinetoterapie și motricitate specială, din cadrul Facultății de Educație Fizică și Sport. Vlad este unul dintre studenții cu dizabilități, fiind nevăzător, căruia i-a fost oferită o bursă pentru acoperirea completă taxei presupuse de înscrierea la acest program de licență, dar și a cazării pentru el și un însoțitor, în căminul UVT.
„Mai mult decât o datorie umană, susținerea studenților cu dizabilități este, pentru comunitatea academică a UVT, o responsabilitate instituțională, asumată chiar prin Carta universitară. Considerăm că o viață de înaltă calitate, în comunitatea locală și universitară, este definită și prin condiții adaptate de studii oferite celor cu nevoi speciale, prin care să promovăm incluziunea acestora, iar în acest sens oferim an de an un pachet de servicii speciale dedicat aceastei categorii de studenți. Îi felicit pe toți studenții UVT înscriși în acest program. Îl felicit pe Vlad Emanuel Ion, absolvent al Facultății de Educație Fizică și Sport la finalul acestui an universitar, pentru ambiția și energia lui pozitivă, care l-au ajutat să-și depășească limitele și să-și finalizeze cu bine studiile de licență, în cadrul programului special de servicii oferite de UVT pentru segmentul studenților cu dizabilități. Exemplul tenacității lui Vlad Emanuel Ion este grăitor pentru întreaga noastră comunitate, ne arată ce înseamnă reușita, dincolo de greutățile vieții, care sunt uneori inevitabile”, declară rectorul UVT, prof. univ. Marilen Pirtea.
În viziunea UVT, transmit reprezentanţii instituţiei, serviciile pentru studenții cu dizabilități sunt o responsabilitate colectivă, a întregii comunități academice.
Ultimele comentarii