Posturi vacante, la Primăria Timișoara

Foto: PMT

Primăria Municipiului Timișoara anunță scoaterea la concurs a cinci posturi vacante, destinate nu doar profesioniștilor cu experiență, ci și tinerilor aflați la început de carieră.

 

Posturile scoase la concurs sunt pe perioadă nedeterminată, cu o durată a timpului de muncă de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, și sunt disponibile în la Compartimentul Autorizații de Construire și Certificate de Urbanism Zona de Nord, Direcția de Autorizări și Control (Consilier, clasa I, gradul profesional superior) și la Compartimentul Autorizații de Construire și Certificate de Urbanism Zona Centrală, Zone de Construire Protejate – Direcția de Autorizări și Control (Consilier, clasa I, gradul profesional debutant).

Perioada de depunere a dosarelor pentru aceste posturi este 14 ianuarie – 3 februarie, iar proba scrisă va avea loc în data de 13 februarie.

De asemenea, sunt posture disponibile la Serviciul Management Organizațional (Consilier, clasa I, gradul profesional superior), Compartimentul Banca de date Urbană. GIS Control (Consilier, clasa I, gradul profesional asistent) și Serviciul Autorizare Activități Comerciale și Publicitate (Consilier, clasa I, gradul profesional superior).

Pentru acestea, perioada de depunere a dosarelor este 15 ianuarie – 3 februarie, iar proba scrisă va avea loc în data de 17 februarie.

Dosarele se depun fizic la sediul Primăriei Timișoara, bulevardul C.D. Loga, nr. 1, parter, camera 7. Detalii despre cerințe, atribuțiile posturilor și modalitatea de depunere a dosarului sunt disponibile aici.

 

Print Friendly, PDF & Email