În plenul Consiliului Local se solicita, acum două luni, un raport din care să rezulte, detaliat, activitatea centrului Centrul de Informare Turistică Timişoara. Consilierii locali spun că încă nu au primit documentul.
Solicitare făcută în iulie, deocamdată fără răspuns
La şedinţa de plen din luna iulie, cu prilejul adoptării unei hotărâri a Consiliului Local Timişoara prin care se aproba funcţionarea în continuare în spaţiul de pe strada Alba Iulia numărul 2 a Compartimentului Centrului de Informare Turistică, se solicita un raport detaliat al activităţii acestui Infocentru, o parte din aleşii locali menţionând că au nelămuriri legate de acest subiect.
“Aş dori ca la şedinţa următoare sau într-o perioadă rezonabilă de timp, ţinând cont că e vacanţă, Direcţia de Comunicare să prezinte în faţa Consiliului un raport de activitate a acestui centru. Pentru că eu, personal, am dubii şi cred că mulţi de aici vizavi de eficienţa acestui centru de informare, în care să arate în acest raport câte materiale, ce fel de materiale promoţionale, să ştim şi noi pe ce se duc banii, câţi turişti au trecut sau potenţiali turişti poate, pentru alte locuri, câţi angajaţi şi o minimă estimare a efectelor benefice care sunt”, declara atunci consilierul local PSD Dan Idolu.
“Aici cred că suntem cu toţii de acord că ne dorim mai multă activitate în cadrul acestui birou şi nicidecum o restrângere sau limitare a acestuia”, spunea şi consilierul liberal Ştefan Constantin Sandu.
Deşi au trecut două luni de la acel moment, aleşii locali afirmă că încă nu au primit acel raport de activitate.
“Probabil că însă se lucrează intens la acel document. Printre altele înţeleg că s-au angajat zeci de oameni la Direcţia de Comunicare în subordinea căruia funcţionează acest centru. Mie personal nu mi-au parvenit prea multe informaţii legate de acel centru, şi ştiu că la un moment dat nu existau suficiente pliante sau mini-hărţi ale oraşului”, spune Dan Idolu.
Numărul de turişti consiliaţi nu apare în raportul anual
În raportul anual al Centrului de Informare Turistică Timişoara, postat pe site-ul instituţiei, nu se menţionează numărul de turişti care au trecut pragul acestui punct, beneficiind de îndrumare şi consiliere.
În ceea ce priveşte tipăriturile de promovare, acelaşi raport precizează că, în vederea participării la târguri şi evenimente, precum şi pentru distribuirea de materiale de informare şi promovare turistică pentru vizitatorii oraşului, prin grija Centrului de Informare Turistică au fost realizate broşuri de prezentare a oraşului, broşuri cu evenimentele culturale anuale, în limbile română, engleză şi germane, semne de carte cu imagini din Timişoara, hărţi ale oraşului. pliante cu harta şi atracţiile turistice, pliante cu obiectivele turistice din Timişoara şi din Banat, tot în cele trei limbi, şi bannere de prezentare a oraşului, cu ocazia participării la Târgul de Turism al României.
Ultimele comentarii