Primăria Timișoara încurajează toți beneficiarii care au semnat contractul și au casat mașina să finalizeze procesul de încărcare a documentelor necesare pentru a primi stimulentul de casare.
În 2023, în programul Rabla local au fost înscrise 1.631 de mașini mai vechi de 15 ani, iar până în prezent 594 de beneficiari au semnat contractul de finanțare. Totodată, 502 de beneficiari și-au încasat banii, iar pentru alți 21 de beneficiari se lucrează la documentația pentru efectuarea plății.
Persoanele care s-au înscris în program și au nevoie de îndrumări privind procedura de trimitere a documentelor prin platforma https://www.dfmt.ro/, sau cele care au semnat deja contractul, au casat mașina, dar întâmpină dificultăți în încărcarea documentației finale – pasul 2 Rabla Locală (Atlas Web) de pe https://www.dfmt.ro/, pot trimite un e-mail la adresa rablalocala@primariatm.ro sau pot apela echipa Primăriei la numărul 025696, interior 191.
Primăria transmite că plata sumei de 3.000 de lei către beneficiari se va face după scoaterea definitivă din evidența fiscală a autoturismului. În lipsa documentului care atestă scoaterea din evidența fiscală, stimulentul de casare nu poate fi plătit, chiar dacă există un contract încheiat cu Primăria. Este de subliniat faptul că, autovehiculele trebuie predate la unități autorizate în vederea casării după semnarea contractului. În caz contrar, proprietarul nu mai este eligibil.
Finanțarea pentru programul Rabla local este asigurată de Ministerul Mediului prin Administrația Fondului pentru Mediu în proporție de 80% și de Primăria Timișoara în proporție de 20%.
Ultimele comentarii