Direcția Fiscală Timişoara are un nou sediu

Foto: PMT

Primăria Timișoara a inaugurat azi noul sediu al Direcției Fiscale, modern, civilizat, un spațiu agreabil care dispune de toate resursele necesare furnizării unor servicii de calitate.

 

Noul sediu al Direcției Fiscale este o clădire care beneficiază de toate funcțiunile moderne, investiția Primăriei Timişoara în amenajări și dotări fiind de 6,5 milioane de lei. Au fost compartimentate spațiile de birouri, au fost montate instalații electrice (iluminat, prize și forță, sistem de detecție la incendiu, sistem de antiefracție, supraveghere video și control acces, inclusiv voce/date), instalații sanitare, instalații de încălzire, climatizare ţi ventilare. Suprafața construită este de 648 mp, suprafața desfășurată fiind de 1.296 mp.

„Mă bucur că astăzi putem deschide această clădire, care poate să exemplifice cum Direcția Fiscală și Primăria Timișoara vor să lucreze cu publicul. Este aerisit, ghișeele sunt deschise, oferind condiții de secol XXI atât pentru cetățeni, cât și pentru funcționari. Acest nou sediu este un exemplu al interacțiunii pe care ne-o dorim, de azi înainte, între administrație și timișoreni”, declară primarul Dominic Fritz.

Foto: PMT

Timişoara este orașul cu cei mai mulți utilizatori ai platformei online a Direcţiei Fiscale: 140.748 de persoane, mai mult de jumătate din totalul de 207.000. „Este un prag important, pe calea începută în anul 2001, când Timișoara a fost primul oraș din România care introducea sistemul de plată online a taxelor și impozitelor, situându-se în avangarda reformării structurale a administrației publice românești”, spun oficialii Municipalităţii.

La 1 mai, în acest an, s-au împlinit 15 ani de existență a Direţiei Fiscale Timişoara care a parcurs în acest timp un drum lung de la lucrul pe hârtie și o incipientă bază de date spre o digitalizare completă. În prezent, cetățenii pot depune online toate tipurile de documente și pot primi, tot online, răspunsurile, întregul proces fiind digitalizat.

Foto: PMT

Digitalizarea și simplificarea procedurilor vor continua în administrația municipală și în anii următori, declară reprezentanţii Municipalităţii. Primăria Timișoara a obținut prima finanțare europeană pentru digitalizarea serviciilor pentru cetățeni. Este o finanțare de 4 milioane de lei din fonduri europene nerambursabile pentru realizarea unui portal unic de interacțiune a cetățenilor și firmelor cu administrația, dar și pentru digitalizarea arhivelor instituției, finanțarea fiind făcută prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020.

 

Print Friendly, PDF & Email