Consiliul Județean Timiș a lansat o licitație publică pentru a găsi o firmă specializată în tehnologia informației care să creeze și să implementeze o platformă digitală care să transpună în mediu digital inclusiv documentele.
Platforma va avea ca scop optimizarea procedurilor administrative din cadrul Consiliului, prin transpunerea în mediu digital a informațiilor, fluxurilor și documentelor utilizate în activitatea curentă, anunţă oficialii Consiliului Judeţean Timiş. Astfel, se va introduce un mod de lucru „paperless”, permițând inițierea și circulația documentelor semnate digital, cât și arhivarea lor în centrul de date al instituției.
Platforma va constitui o parte din componenta back office pentru portalul CJ Timiş, permițând interacțiunea cu cetățenii, mediul de afaceri, organizații non-guvernamentale, precum și alte instituții publice.
„Caietul de sarcini prevede întregul proces necesar unei bune implementări a platformei. Mai exact, vorbim de analiza cerințelor, proiectare, programare (codare), integrare, testare, instalare, configurare, punere în funcțiune, documentare și instruire, precum și furnizarea serviciilor de mentenanță aferente perioadei de garanție”, declară reprezentanţii CJ Timiş.
Caietul de sarcini a fost realizat de o echipă multidisciplinară a CJ Timiș coordonată de administratorul public al județului, Marian Constantin Vasile. Potrivit acestuia, CJ Timiş îşi doreşte un nou start în administrația județului și setarea unui cadru de lucru ce va servi ca exemplu de bune practici pentru toate celelalte administrații publice.
Cei interesați pot consulta caietul de sarcini pe platforma de licitații publice www.e-licitatie.ro. Termenul final de depunere a ofertelor este 24 septembrie, ora 15. Din momentul în care firma câștigătoare va începe lucrul, va avea la dispoziție cel mult 330 de zile calendaristice pentru a duce la bun sfârșit contractul.
Ultimele comentarii