Proiectul “Visit Timişoara”, o campanie prin care urmăreşte o promovare mai amplă şi mai eficientă a Capitalei Culturale Europene 2021 şi care li se adresează tuturor celor care călătoresc în străinătate, a fost lansat de Primăria Timişoara.
Cei care călătoresc în străinătate sunt invitaţi să îşi pună în bagajele de vacanţă colantul cu bulina galbenă ce poartă inscripţia Visit Timişoara, pe care să le-o ofere celor cu care se vor întâlni în călătoriile lor.
“Campania «Visit Timişoara» este un proiect al Primăriei Municipiului Timişoara, avându-i ca principali parteneri pe timişoreni, prin care bulina galbenă cu mesajul «Visit Timişoara» pleacă în călătorie în diverse colţuri ale lumii. Mai exact, un număr de buline se plimbă prin lume, duse de către timişoreni, şi sunt date oamenilor să se pozeze cu ele, iar noi postăm pozele pe Facebook, le dăm tag şi cine va avea cele mai multe like-uri la poze va fi premiat. Ne unim forţele pentru a deveni promotori ai titlului de Capitală Culturală Europeană în 2021, titlu câştigat de oraşul nostru, câştigat de fiecare dintre noi”, a explicat primarul municipiului Timişoara, Nicolae Robu, luni, într-o postare pe pagina sa de Facebook, preluată de Agerpres.
Bulina se găseşte la Info Centrul Turistic al Primăriei Municipiului Timişoara, din Piaţa Operei.
Ultimele comentarii