Timișoara va avea manageri de cartier

Foto: 123RF

Primăria Timișoara anunţă că angajează şase manageri de cartier și personal pentru câteva compartimente ale Municipalităţii.

 

Pe lângă cele şase posturi de manageri de cartier’, Primăria mai scoate la concurs patru posturi la Serviciul Finanțări Nerambursabile şi câte un post la Compartimentul Capitală Culturală și Biroul Servicii Suport. Cei interesați își pot depune dosarul de concurs până în data de 18 aprilie.

Noutatea acestui concurs de angajare, declară oficialii Municipalităţii, o reprezintă managerii de cartier care sunt o poziție nouă în administrația publică locală din România. Pentru cele șase posturi scoase la concurs condițiile de studii și vechime în muncă sunt diverse: pot fi absolvenți de științe administrative, economice, politice, sociologie, științe ale comunicării, istorie, studiul patrimoniului, arhitectură, urbanism, inginerie civilă, cu vechime în muncă între un an și șapte ani.

„Cei șase manageri de cartier pe care vrem să îi recrutăm vor face un altfel de administrație. Vor fi liantul între Primărie și problemele și inițiativele de schimbare ale celor care trăiesc, lucrează, au afaceri sau fac voluntariat în cartierele Timișoarei. Fiecare dintre cei șase va fi responsabil de câteva cartiere, le va cunoaște problemele, proiectele de dezvoltare, planurile urbanistice și va intermedia dialogul între cetățeni și diversele structuri ale primăriei. Va lucra cu Consiliile Consultative de Cartier, cu celelalte inițiative cetățenești specifice fiecărui cartier, cu școlile sau organizațiile culturale sau civice și va încuraja colaborarea între ele și voluntari. Va urmări implementarea proiectelor rezultate din procesul de bugetare participativă, dar și rezolvarea promptă a celor sesizate de cetățeni”, declară primarul Dominic Fritz.

Cei care vor ocupa cele patru posturi de la Serviciul Finanțări Nerambursabile vor lucra în domeniul proiectelor cu finanțări de la nivel național și european. Este un domeniu în care avem nevoie urgentă de noi colegi, mai ales că urmează noul Program Operațional Regional și fondurile din PNRR, adică surse financiare importante pe care ne bazăm în proiectele de dezvoltare ale orașului. Cei care vor câștiga concursul, vor gestiona proiectele cu fonduri europene aflate în implementare și vor lucra la propuneri de proiecte pentru atragerea de noi fonduri.

Descrierea fiecărui post poate fi găsită la acest link.

Print Friendly, PDF & Email