Consiliul Județean Timiș anunţă reluarea licitației publice prin care și-a propus să găsească o firmă specializată în tehnologia informației care să creeze și să implementeze o platformă digitală la nivelul instituției. La prima licitaţie nu a fost depusp nicio ofertă.
Cerințele au fost adaptate în urma răspunsului primit după prima licitaţie, anunţă reprezentanţii Consiliului Județean Timiș: „Astfel, acum se acceptă, de exemplu, și soluții open source. În schimb, nu s-a renunțat la prevederea conformă căreia firma contractată trebuie să predea accesul la codul sursă.”
Platforma va avea ca scop optimizarea procedurilor administrative din cadrul CJ Timiş, prin transpunerea în mediu digital a informațiilor, fluxurilor și documentelor utilizate în activitatea curentă. Astfel, se va introduce un mod de lucru paperless, permițând inițierea și circulația documentelor semnate digital, cât și arhivarea lor în centrul de date al instituției.
De asemenea, platforma va constitui o parte din componenta back office pentru portalul instituției, permițând interacțiunea cu cetățenii, mediul de afaceri, organizații non-guvernamentale, precum și alte instituții publice.
Caietul de sarcini prevede întregul proces, de la analiza cerințelor, proiectare, codare, integrare, testare, instalare, configurare, până la punerea în funcțiune și instruirea personalului, precum și furnizarea serviciilor de mentenanță în perioada de garanție.
„Am decis flexibilizarea cerințelor, fără a face rabat la calitatea serviciilor. Am prezentat un caiet de sarcini complex, am cerut mult, dar consider că prețul oferit este corect. Știm că sunt lucruri care probabil nu s-au mai făcut într-o instituție publică, de aici și reticența companiilor de profil, dar îi asigur că la Consiliul Județean vor găsi un partener onest, competent, care să-i sprijine în implementarea platformei”, declară administratorul public al CJ Timiş, Marian Constantin Vasile.
Cei interesați pot consulta caietul de sarcini pe platforma de licitații publice www.e-licitatie.ro. Ofertele pot fi depuse până pe 15 noiembrie, iar valoarea maximă acceptată este de 1.05 milioane lei, cu TVA inclus, cu 300 de mii mai mult față de prima licitație. Din momentul în care firma câștigătoare va începe lucrul, va avea la dispoziție 338 de zile calendaristice pentru a duce la bun sfârșit contractul.
Ultimele comentarii