Primăria Timișoara achiziţionează consultanţă pentru digitalizarea instituţiei

Sursă foto: Facebook / Primăria Municipiului Timişoara

Primăria Municipiului Timișoara anunţă că a lansat procedura de achiziție a serviciilor de asistență și consultanță informatică pentru analiza privind gradul de pregătire al instituţiei pentru trecerea la un mod de lucru digital și achiziționarea de servicii de consultanță, expertiză și asistență tehnică în domeniul IT/Digitalizare.

 

Conducerea Primăreia Timișoara a planificat revizuirea completă a modului de lucru curent din cadrul instituției. Un prim pas în acest sens, anunţă aceasta, este inițierea procesului de transformare digitală menit să conducă la renunțarea la modul de lucru bazat pe suport de hârtie și trecerea la un format 100% digital. „Pentru a asigura succesul proiectului este necesară analizarea proceselor de lucru actuale, precum și evaluarea obiectivă a îmbunătățirii acestora în perspectiva procesului de digitalizare. Practic, se va realiza o hartă a proceselor actuale din primărie, digitalizate sau nu, urmând să fie punctate acele zone lipsă pentru ca instituția să devină una 100% digitală, iar departamentele sale să folosească soluții software interoperabile, nu fragmentate, cum sunt acum”, transmit oficialii Municipalităţii.

În prima etapă auditul vizează Direcția de Urbanism, Direcția Fiscală, Direcția de Evidență a Persoanelor și Serviciul Juridic.

Serviciile de consultanță, susţin oficialii Municipalităţii, se impun a fi contractate dată fiind complexitatea activităților și necesitatea realizării lor de către o entitate independentă: „Consultantul va studia și analiza informațiile găsite semnalând gradul de digitalizare, precum și zonele critice și verigile lipsă din resursele, procesele și datele analizate.”

La finalul celor trei luni de contract, acesta va preda o listă cu sumarul punctelor de mai sus împreună cu recomandările către conducerea instituției pentru a repara zonele critice și a construi un plan de digitalizare 100% a instituției.

Câștigătorul acestui contract, spun reprezentanţii Primăriei, va sprijini echipa instituției și serviciile de specialitate în determinarea cerințelor atât în cadrul comunicării interne, cât și în cadrul interacțiunii cu cetățeanul, astfel încât acestea să asigure pe cât posibil reutilizarea/integrarea sistemelor existente valide. Se va urmări și gradul de pregătire al instituției pentru digitalizarea activităților făcute încă pe hârtie.

Costul estimativ al acestui serviciu este de 100.000 de lei (fără TVA), durata contractului fiind de trei luni.

 

Print Friendly, PDF & Email