Licitație pentru amplasarea de chioșcuri și tonete în Timişoara

Sursă foto: PLT

Primăria Timișoara anunţă scoaterea la licitație a nou spații pentru amplasarea de chioșcuri și tonete. Astfel, anunţă Municipalitatea, timișorenii vor avea, în curând, acces la spații civilizate de comercializare a ziarelor, revistelor și altor produse culturale sau de promovare a orașului.

 

După o perioadă de zece ani, în care domeniul public a fost ocupat de gherete ilegale, unele dintre ele fiind între timp închise și abandonate de către proprietari, locul acestora va fi luat de chioșcuri și tonete moderne, realizate după un model unitar, transmit oficialii Municiaplităţii.

Astfel, Primăria Timișoara lansează licitația publică deschisă, cu strigare, pentru nouă amplasamente. Dintre cele nouă amplasamente, trei sunt pentru chioșcuri, suprafața alocată fiind de 12 mp/chioșc, iar celelalte şase pentru tonete, destinate comercializării de materiale de presă, cărți, reviste, având alocată o suprafață mai mică, de 6 mp/tonetă.

Tonetele sunt chioșcurile, licitate pentru o perioadă de închiriere de cinci ani, au însă o utilizare mai largă, fiind permisă comercializarea produselor alimentare ambalate (de exemplu, ciocolată, biscuiți, apă, gumă de mestecat etc.) și nealimentare de mici dimensiuni, cărți, reviste, ziare, produse artizanale, suveniruri cu caracter de promovare turistică, articole create de artiști plastici.

Locațiile scoase la licitație pentru amplasarea noilor modele de chioșcuri sunt: Piața Mărăști, Piața Libertății şi b-dul Revoluției 1989.

Locațiile scoase la licitație pentru amplasarea noilor modele de tonete sunt: Piața Bălcescu – str. Ciprian Porumbescu nr. 2, Aleea F.C. Ripensia/ str. 1 Decembrie 1918 (Sala Olimpia – CRAFT), Calea Dorobanților/str. Simion Bărnuțiu,  Spitalul Militar, str.Gh. Dima, Calea Bogdăneștilor/ bulevardul Cetății (Balta Verde) şi  str. Cloșca (Piața Avram Iancu)

Licitația este deschisă, cu strigare, și va avea loc în 10 august, la ora 10, la sediul Primăriei Timișoara, în Sala de licitații. Pot participa persoane juridice, persoane fizice autorizate, asociații familiale și întreprinderi individuale.

Documentele licitației (Hotărârea de Consiliu Local, Anexa cu modelele agreate, caietul de sarcini, fișa de date, formularele necesare și contractul cadru) pot fi obținute, contra cost, până 31 iulie a.c., de la sediul Primăriei – Compartimentul Spații cu Altă Destinație, camera 228, de luni până joi, între orele 9-10 și 13-16, iar vinerea, între orele 9-10. Data limită pentru solicitarea eventualelor clarificări este 1 august.

Documentele de participare, împreună cu actele ce atestă achitarea garanției și a taxei de participare, se înregistrează în plic închis, la sediul Primăriei, camera 12 (ghișeele 10 sau 11), până la data de 9 august, ora 16.00. Plicurile înregistrate după expirarea datei și orei limită de depunere vor fi returnate nedeschise.

 

Print Friendly, PDF & Email