Actrița Olga Török devine vocea Primăriei Timișoara în relația cu publicul

Olga Török. Foto: Ovidiu Zimcea

Vechea centrală analogică a Primăriei Timișoara va fi înlocuită de o centrală digitală nouă, începând de luni, 4 iulie. Vocea care îi va ajuta pe timișoreni să obțină informațiile de care au nevoie sau să intre în legătură cu anumite departamente și direcții îi aparține actriței timișorene Olga Török.

 

Noua centrală digitală este complet automatizată, însă pentru situații neprevăzute timișorenii pot intra în contact și cu un operator uman, care să îi direcționeze către departamentul care le poate soluționa problema.

Noua centrală digitală are o serie de avantaje, subliniază oficialii Municipalității:

  1. Un singur număr de contact pentru a intra în legătură cu Primăria: 0256 969. De aici, apelurile sunt redirecționate către departamentul responsabil de problema cetățeanului.
  2. Înregistrează / contabilizează apelurile preluate/nepreluate. Această vizibilitate care nu exista până acum ajută Primăria să ia măsuri de îmbunătățire a comunicării cu cetățenii.
  3. Preluarea de mesaje.
  4. Centrala poate fi folosită și pentru comunicarea internă, atât telefonic, cât și în scris (chat), permițând inclusiv crearea de grupuri de comunicare pentru rezolvarea unor situații de urgență în care sunt implicate mai multe direcții/departamente (de exemplu, în cazul unor evenimente meteo severe).
  5. Permite crearea de rapoarte la intervale regulate pentru a monitoriza traficul și calitatea comunicării prin servicii de voce cu Primăria.
  6. Identificarea automată a procedurilor defectuoase, ceea ce va permite perfecționarea proceselor de comunicare cu cetățenii. Astfel, sistemul va permite monitorizarea interacțiunilor dintre timișoreni și angajații Primăriei Timișoara și îmbunătățirea lor, acolo unde acest lucru este necesar.

Valoarea investiției este de aproximativ 120.000 de lei (TVA inclus).

Trecem din era analogică în era digitală într-un sector important al relației cu cetățenii. Cu ajutorul noii tehnologii vrem să eliminăm situațiile în care cetățenii sună la primărie și nimeni nu răspunde, și în același timp ne dorim să avem o evidență mai bună a departamentelor unde e nevoie să schimbăm modul de lucru sau să suplimentăm personalul. Nu va fi perfect din prima zi și vom face ajustări constante”, declară primarul Dominic Fritz.

Edilul le mulțumește celor care lucrează constant pentru a îmbunătăți relația administrației noastre cu cetățenii și Olgăi Török pentru că s-a implicat voluntar în acest proiect.

 

Print Friendly, PDF & Email