Noul trend autumnal: Fileuri de somon, ca maiou, şi caracatiță, drept tunică

Fashion Food Berlin, Pressekonferenz, Museum für Kommunikation Berlin, 2011 10 28, MakingOf;

Un experimentat bucătar și un fotograf publicitar aduc la Timişoara un design realizat din mâncare aranjată atent pe pielea unor modele de o frumusețe deosebită . Ceapă verde pusă ca podoabă de cap, fileuri de somon, ca maiou, aluat de paste colorat sepia, ca și costum mulat pe piele, o caracatiță, drept tunică.

 

Moda și mâncarea sunt cele două ingrediente reunite într-un melanj original, până acum complet necunoscut. Un experimentat bucătar, Roland Trettl, și un fotograf publicitar, Helge Kirchberger, vor încerca să surprindă publicul timişorean cu un concept inovativ și intens: un design realizat din mâncare aranjată atent pe pielea unor modele de o frumusețe deosebită. Ceapă verde pusă ca podoabă de cap, fileuri de somon, ca maiou, aluat de paste colorat sepia, ca și costum mulat pe piele, o caracatiță, drept tunică.

Roland Trettl (o) Foto diepresseCreativitatea lui Roland Trettl, precum și genialitatea fotografică a lui Helge Kirchberger conduc spre aranjamente complet noi, care uimesc atât în detaliu, cât și în totalitatea lor, spun reprezentanţii Centrului Cultural German Timișoara.

Roland Trettl a primit prima stea Michelin la 26 de ani, pe vremea când lucra în restaurantul Ca`s Puers, din Palma de Mallorca. Începând de atunci cariera lui a luat avânt. Când proprietarul Red Bull, Dietrich Mateschitz, a căutat un om care să conducă și să dezvolte conceptul bazat pe bucătari invitați în restaurantul Ikarus,din Hangar-7, Salzburg, Roland Trettl a fost prima lui opțiune. „Până în luna decembrie 2014 Trettl a călătorit în jurul lumii și i-a vizitat pe cei mai mari artiști ai artei culinare, pentru a-și «pre-găti» împreună prezentările în Hangar-7. Această combinație dintre mult talent și privilegiul de a împărți bucătăria cu cei mai buni bucătari din lume – îi determină pe specialiștii domeniului să afirme că Roland Trettl va ajunge cu siguranță în următorii ani în vârful bucătarilor de top la nivel internațional”, spun, despre el, reprezentanţii Centrului Cultural German Timișoara.

FASHION FOOD, Helge Kirchberger;

„Helge Kirchberger Photography“ este un studio de 650 de metri pătrați, amplasaţi în mijlocul Salzburgului, având o clientelă cu așteptări ridicate. Organizatorii acestei expoziţii spune că, de la Audi la BMW, de la Atomic la Red Bull, de la Austrian Airlines la Swarovski, lista de clienți a lui Kirchberger este la fel de remarcabilă precum este și satisfacția lor cu privire la serviciile pe care le primesc. Reputația internațională pe care și-a creat-o „Helge Kirchberger Photography” se datorează, nu în ultimul rând, reproducerii digitale a celor șapte mari opere ale lui Mozart, mai spun aceştia. „Proiectul finanțat de Packard Humanities Institute din Los Altos, California, l-a condus pe Kirchberger împreuna cu echipa sa în Berlin, Cracovia și Paris, unde au digitalizat în total 4.000 de pagini ale manuscriselor lui Mozart”, mai transmite Centrul Cultural German Timișoara.

Expoziția Fashion Food a fost prezentată în cadrul emisiunii „Germany’s Next Top-Model” și ca serie voluminoasă de fotografii la editura Collection Rolf Heyne. „A acționat ca un magnet pentru publicul Forumului NRW din Düsseldorf și a fost un punct de atracție la Muzeul Comunicațiilor din Berlin”, declară organizatorii acestei expoziţii la Timişoara, unde este prezentată cu sprijinul Goethe-Institut și al Ministerului Afacerilor Externe al Republicii Federale Germania.

Vernisajul expoziției are loc în 3 septembrie, la ora 19, la Calpe Galery, de pe str. Hector, nr. 1, pe simezele căreia va sta pâna la data de 24 septembrie.

Print Friendly, PDF & Email