Ultimele articole ale autorului


Turnurile de apă ale Timişoarei rămân în conservare

În cazul celui din Fabric, încă se mai mai caută documentaţia de transfer

După intenţii de vânzare, închiriere sau transformare în restaurante, turnurile de apă din Timişoara au rămas tot în conservare. Care, de fapt, nu înseamnă mai nimic.   Un statut incert Făcea, nu demult, mare vâlvă intenţia Primăriei Timişoara de a închiria Turnul de apă din Iosefin, în vederea amenajării unui restaurant, după cum se vehicula la vremea respectivă. După un şir lung de polemici pe această temă, lucrurile nu s-au finalizat cu o concluzie clară, eventuala închiriere oprindu-se ca demers la polemicile între componenţii echipei de la vârful Primăriei Timişoara, mai precis între primarul liberal Nicolae Robu şi viceprimarul social-democrat…

Citeşte articolul   

Fabrica de Ţigarete Timişoara a ajuns ruină

După 12 ani de la momentul închiderii, nicio o anchetă nu a desluşit iţele acestei privatizări ilogice

Este greu de înţeles şi acum, după 12 ani de la închiderea Fabricii de Ţigarete Timişoara, care a fost motivul lichidării unei unităţi economice modernizate, cu perspective bune de profit. Cert este că, deşi în urmă cu câţiva ani se vehicula demararea unei anchete DNA, lucrurile nu s-au mişcat spre vreo finalitate. Şi, probabil, o parte din fapte s-au şi prescris.   O anchetă care nu a dus nicăieri Deşi lucrurile nu au fost limpezi încă de la momentul privatizării Societăţii Naţionale Tutunul Românesc, în urmă cu mai bine de 15 ani, proces care a dus şi la închiderea Fabricii…

Citeşte articolul   

Contestaţiile, considerate vinovate pentru întârzierile de la autostrada Timişoara – Lugoj

Interpelat pe tema întârzierilor cu care s-au derulat lucrările la tronsoanele autostrăzii Timişoara – Lugoj Ministerul Transporturilor susţine că de vină sunt contestaţiile în serie. Oficialii ministeriali urmează să vadă ce pârghii legale există pentru a se opri practica unor firme care contestă aproape fiecare procedură pe care nu şi-o adjudecă, întârziind demararea efectivă a unor proiecte de infrastructură extrem de importante.    Trei ani de aşteptări Retroactiv, ca urmare a interpelării parlamentare trimise de un deputat PSD de Gorj, Scarlat Iriza, Ministerul Transporturilor a analizat întârzierile care au făcut ca lucrările la lotul 2 al autostrăzii Arad – Timişoara…

Citeşte articolul   

Taberele paraginii

Taberele de la Nădrag şi Bogda sunt, în continuare, ale nimănui

Părinţii care vor să-şi trimită copiii în tabără pe perioada vacanţei de vară au o ofertă mult mai săracă decât cea de acum 25 de ani. Deşi au rămas cu un patrimoniu bogat după 1989, structurile de profil nu au reuşit decât să constate dispariţia, pe rând, a taberelor şcolare. În lipsa oricăror investiţii, aceste obiective deveneau insalubre şi nu mai puteau primi autorizaţie sanitară de funcţionare, lucru care ducea, automat, la închiderea lor. Pe lângă că tărăgănează transferul taberelor către autorităţile judeţene, Guvernul nici nu se ocupă de reabilitarea celor aflate în paragină.   Niciun rezultat concret, după trei…

Citeşte articolul   

Podul de la Cenad, un proiect DKMT amânat şi amânat

Investiţia nu a fost readusă în discuţie nici în actualul context

Deşi Consiliul Judeţean Timiş a preluat, pentru un an, preşedinţia Euroregiunii DKMT, nu a fost adusă în discuţie refacerea podului feroviar de la Cenad. Poate, unul dintre cele mai importante proiecte pentru zona de vest. Dacă administraţia judeţeană nu va profita de acest context favorabil, se va irosi o nouă şansă ca legătura feroviară rapidă cu Ungaria, prin Timiş, să fie reluată, după zeci de ani.   Preşedinţie care nu trebuie să fie doar onorifică Cu festivismul de rigoare, la sfârşitul săptămânii trecute, Consiliul Judeţean Timiş a preluat, pentru un an, preşedinţia Euroregiunii Dunăre-Criş-Mureş-Tisa (DKMT). În acest context, s-a vorbit…

Citeşte articolul   
Page 119 of 274
1 117 118 119 120 121 274