Organizația de Management al Destinației Timișoara şi Primăria Timișoara, având sprijinul Ambasadei României la Berlin, vor organiza la Berlin un eveniment de promovare turistică a Timișoarei.
„Turismul este în top 5 priorități pentru dezvoltarea Timișoarei în următorii ani. Avem deja o organizație a orașului care se ocupă de promovarea Timișoarei ca destinație turistică, atât în țară, cât și în străinătate. Prezența Timișoarei în marile capitale europene face parte din strategia noastră de consolidare a imaginii orașului nostru ca destinație de neratat. E un program pe care l-am început înainte de anul Capitalei Culturale și pe care îl continuăm. Îi mulțumesc Excelenței Sale, doamna ambasador, Adriana Stănescu, pentru deschiderea și entuziasmul în promovarea Timișoarei”, declară primarul Dominic Fritz, care este și președintele Organizației de Management al Destinației Timișoara.
În cadrul evenimentului, care va avea loc miercuri, 3 iulie, edilul Timişoarei le va vorbi participanților despre atuurile Timișoarei, iar reprezentanții OMD vor oferi detalii privind oferta turistică și vor răspunde la întrebări celor interesați să ne viziteze orașul. În cadrul evenimentului va avea loc o degustare de produse culinare tradiționale zonei Timișoarei și Banatului. Seara se va încheia cu un concert al trupei timișorene Horia Crișovan & Band.
„În ultimii ani Timișoara este prezentă atât în topurile orașelor care merită vizitate, dar și în ofertele agențiilor de turism din străinătate. Vedem o creștere a interesului jurnaliștilor străini pentru Timișoara. Vrem să menținem constantă atenția potențialilor vizitatori și să-i convingem că merită să vină la Timișoara. Scopul nostru nu e doar să atragem noi turiști, ci și să îi convingem pe cei care vin că ai ce să faci la Timișoara în sejururi mai lungi. La Berlin prezentăm două din atuurile turistice ale Timișoarei: cultura și gastronomia locului”,spune Laura Boldovici, director al OMD Timișoara.
Potrivit OMDm care citează date furnizate de către unul din principalii procesatori de plăți cu carduri bancare, cei mai mulți turiști străini care au venit la Timișoara anul trecut sunt din Germania, Marea Britanie, Italia și Serbia. În medie, turiștii străini petrec la Timișoara 2,5 zile și sunt atrași în special de oferta culturală a orașului.
Primăria Timișoara a demarat în urmă cu doi ani un program de promovare a Timișoarei în capitalele europene, în orașele înfrățite și în cele cu care are relații strânse de colaborare. Doar în ultimele șase luni, OMD a reprezentat Timișoara la cinci târguri și expoziții de turism (București, Berlin, Viena, Paris și Frankfurt), cu public interesat atât de business, cât și pentru vacanțe.
Evenimentul de promovare turistică a Timișoarei se desfășoară cu sprijinul asociației patronale HORETIM, care alături de Primăria Municipiului Timișoara, este membru fondator al OMD Timișoara.
Ultimele comentarii