Un parc şi un lac suspendate pot fi vizitate, de azi, în Iulius Garden Timişoara (P)

Foto: Radio Timişoara

Timişorenii au, de azi, o nouă destinaţie de petrecere a timpului liber. Iulius Town, primul proiect mixt din vestul ţării, îi aşteaptă cu un parc impresionant, cu noi magazine, o varietate de restaurante şi cafenele tematice.

 

Iulius Town Timişoara, primul proiect mixt din vestul ţării, realizat de companiile Iulius şi Atterbury Europe, şi-a deschis porțile. Azi a fost inaugurată prima etapă a ansamblului urbanistic, care include cea mai mare zonă de cumpărături din afara Bucureștiului şi cel mai mare pol de business din regiune.

Parcul din Iulius Town a presupus o investiţie în valoare de 8,7 milioane de euro, fiind realizat de o echipă de peisagişti din România, Italia şi Germania. Parcul este compus din 10.000 de arbuşti şi 1400 de arbori de talie mare, care au fost transportaţi din pepiniere din Italia cu peste 500 de autocamioane.

Vizitatorii se pot destinde citind pe iarbă, parcul având suprafeţe generoase acoperite cu gazon special, care permite traficul intens. Iulius Garden mai include un lac cu o suprafaţă de 800 mp, un carusel veneţian etajat, pentru copii, un foişor, alei de promenadă şi piaţete pentru evenimente şi târguri în aer liber.

Iulius Town este un proiect mixt care aduce laolaltă numeroase branduri internaționale, în cel mai mare spațiu de retail din afara Bucureștiului (120.000 mp), și birouri clasa A (100.000 mp), în care și-au stabilit deja sediul mari companii din IT, automotive, segmentul bancar etc.

Iulius Town este cel mai important proiect de real estate inaugurat anul acesta pe piaţa din România. Totodată, reprezintă cea mai mare investiţie în real estate realizată în vestul ţării, în valoare de peste 220 de milioane de euro.

Iulius Town este „orașul din oraş”, un proiect de regenerare urbană care include Iulius Mall, gândit pentru a coagula comunitatea şi a-i aduce laolaltă pe localnici, pe locuitorii din regiune şi din ţările limitrofe, indiferent dacă vin la birou, la cumpărături, să facă sport sau să se relaxeze.

Prima etapă de dezvoltare va include 450 de magazine, noi branduri internaţionale, cel mai mare centru de sănătate şi fitness din România, numeroase restaurante şi cafenele tematice, un parc, un centru de evenimente cu trei săli ultramoderne, un pol regional de business cu 100.000 mp de spaţii office clasa A, un tunel auto şi 4.070 de locuri de parcare.

Print Friendly, PDF & Email

Articol scris de

Redacţia Timpolis, timpolis@online.ro