Un amfiteatru emblematic al Politehnicii timişorene, renovat cu sprijinul BRD

Sursă foto: UPT

Universitatea Politehnica Timişoara a inaugurat un amfiteatru emblematic din corpul „Electro”, renovat cu sprijinul BRD. Amfiteatrul a fost renovat prin programul BRD HUBs, prin intermediul căruia studenții din 24 de universități vor beneficia de spații moderne pentru studiu, co-working și relaxare realizate cu sprijinul BRD Groupe Société Générale.

 

Amfiteatrul A-101 a fost renovat prin programul BRD HUBs, prin intermediul căruia studenții din 24 de universități vor beneficia de spații moderne pentru studiu, co-working și relaxare realizate cu sprijinul BRD Groupe Société Générale.

Investiția a fost de peste 100.000 de euro și a vizat renovarea pereților a podelei, a instalațiilor, înlocuirea mobilierului, dar și dotarea cu echipamente de ultimă generație, tablă inteligentă, sistem de proiecție, sistem de sonorizare, echipamente pentru învățământ la distanță.

La inaugurare au participat studenți și cadre didactice de la cele trei facultăți care folosesc în comun amfiteatrul: Automatică și Calculatoare, Electronică, Telecomunicații și Tehnologii Informaționale și Inginerie Electrică și Energetică.

„Credem în rolul educației ca pilon al progresului și în parteneriatul autentic dintre mediul universitar și cel economic. Prin deschiderea Hub-ului BRD la Universitatea Politehnica Timișoara, ne continuăm misiunea noastră de a fi alături de tinerii care vor construi România de mâine. Acest spațiu este mai mult decât un simbol: este un angajament față de formarea viitoarei generații de profesioniști, prin dialog, colaborare și acces la resurse care să-i inspire și să-i sprijine pe drumul lor profesional”, a declarat, la Timișoara, Mădălina Teodorescu, Deputy CEO, BRD Groupe Société Générale.

Rectorul Universității Politehnica Timișoara, conf. univ. dr. Florin Drăgan, spune că “BRD a înțeles importanța susținerii educației în general și a învățământului superior în special. Politehnica Timișoara, cel mai important brand al Banatului, și BRD Groupe Société Générale, un brand internațional, și-au dat mâna pentru a asigura cele mai bune condiții de studiu pentru studenți”.

Print Friendly, PDF & Email