Timişul, promovat la Târgul Internațional de Turism de la Belgrad

Poieni. Foto: Panfil Pârvulescu

Timişul va fi reprezentat la Târgul de turism Sajam Turisma, de la Belgrad. În standul României, Asociația de Turism Timiș va promova cele mai importante destinații din județ și experiențele aferente acestora.

 

Târgul de turism Sajam Turisma, de la Belgrad, va fi organizat în perioada 24-27 martie, participarea Asociația pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Timiș făcându-se cu sprijinul Consiliului Judeţean Timiş.

„Discover Timiș” este motto-ul sub care sunt organizate activitățile de promovare din stand și – alături de materialele tipărite în limba sârbă, precum Programul evenimentelor de cultură gastronomică Banat Brunch 2022 – Asociația de Turism Timiș le va oferi celor interesați o serie de informații privind posibilități de petrecere a timpului liber  în afara Timișoarei: trasee de cicloturism, plimbări cu catamaranul pe lacul Surduc, drumeții sau experiențe precum Mic dejun la Margina, anunţul Delia Barbu, directorul executiv al APDT Timiş.

. Sub tema promovării din acest an – „De la turism în oraș, la un turism al experiențelor în județ: Discover Timiș” – APDT Timiş își propune să le ofere vizitatorilor din țara vecină motive pentru a-și prelungi șederea în Timiş, de a vizita satele din Banatul românesc și de a experimenta tot ceea ce oferă acestea. Publicul va primi informații despre evenimentele culturale din județ și cele referitoare la anul 2023, când Timișoara va fi Capitală Europeană a Culturii, dar şi despre ștrandurile termale din județ şi despre zborurile internaționale operate pe Aeroportul Internațional Timișoara. De asemenea, cu ochelari VR, publicul va putea face tururi virtuale: al bisericilor de lemn în al Jimboliei, orașul celor șase muzee, sau în Țara Făgetului.

Alături de acestea, la târgul de turism, APDT Timiș va organiza sâmbătă, 26 martie, o sesiune de prezentare a destinației în cadrul căreia agențiile de turism din Republica Serbia vor putea participa la o degustare de vinuri din podgoriile timișene și vor putea servi produse gastronomice tradiționale pregătite de Emilia Popa, de la Margina.

În premieră, Asociația de Turism Timiș va face și o campanie de promovare turistică în Republica Serbia prin intermediul materialelor de tip outdoor, un banner de 8/3m  fiind amplasat  timp de o lună în capitala Serbiei.

Print Friendly, PDF & Email