Prima carte despre fenomenul Facebook de la prezidenţialele din noiembrie, lansată la Timișoara

Lucian Mindruta Foto EvaLucian Mîndruță îşi lansează la Timişoara volumul “Share!”, prima carte despre fenomenul Facebook din noiembrie 2014, care a condus la o mobilizare la vot exemplară, nemaîntâlnită din 1990 până în prezent.

 

Prima parte a cărții, scrisă de Lucian Mîndruţă în urma experiențelor trăite în contextul campaniei electorale pentru alegerile prezidențiale din 2014, este o culegere de statusuri de pe Facebook, însoțite de comentarii și de o analiză a motivelor care au condus la viralizarea anumitor mesaje electorale, a clipurilor video și, nu în ultimul rând, a cauzei românilor plecați din țară, fac un rezumat al volumului reprezentanţii Librăriei Cărtureşti Timişoara.

Cu un reach însumând peste un milion de view-uri și sute de mii de români care i-au citit sau urmărit postările, Lucian Mîndruță a fost una dintre cele mai active și vizibile persoane publice, neafiliate politic, în perioada octombrie-noiembrie 2014, pe platforma Facebook”, spune Diana Petruţ, PR Cărtureşti Iulius Mall Timişoara, într-un comunicat trimis redacţiei.

Partea a doua din Share! cuprinde eseuri și articole pe teme diverse – de la sfaturi adresate tinerilor, la hobby-uri, religie, școală, perioada comunistă, copilărie, sport, media și multe altele.

Lansarea cărţii – apărută la Editura Herg Benet, în colecția Radical din 9 – va avea loc sâmbătă, 14 februarie, de la ora 17, în Librăria Cărturești din Iulius Mall.

Drepturile de autor în urma vânzării acestui volum vor fi donate integral pentru publicarea unui tânăr scriitor, care va fi ales în urma unui concurs special de manuscrise.

Lucian Mîndruță e jurnalist „de atâta vreme, încât acum îi e jenă să precizeze, de teamă să nu fie dus la muzeu”, spun, cu umor, reprezentanţii Cărtureşti Iulius Mall.

Din anul 1992 și până de curând, Lucian Mîndruţă a fost implicat în diferite proiecte de print, televiziune, social media și, câteodată, nici un fel de media. Azi îi învață pe alții ce i-a plăcut mai mereu: vorbitul în public despre branduri și arta de a te bâlbâi cât mai puțin la televizor.

De câțiva ani, încearcă să facă trecerea între jurnalism și PR și între calitatea de angajat și defectul de a fi patron.

Afirmă că îi plac oamenii care îl contrazic. Şi că îi iubește pe ceu care îl aprobă. „Firește, vă va spune că vă adoră pe toți, pentru un like”, dă asigurări PR-ul librăriei.

De la care aflăm şi că Lucian Mîndruţă are câteva hobby-uri „de fițe”, deși, când îl întrebi, vrea să fie un băiat popular. De exemplu, merge cu bicicleta pentru că are una mai scumpă decât o mașină normală.

Și, dincolo de toate, abia așteaptă să citească și el cartea asta, pentru că autorii (pe care îi ține într-o pivniță) i-au spus că e interesantă pe alocuri”, punctează Diana Petruţ.

Print Friendly, PDF & Email