Postul de şef al Serviciului Strategii și Programe Educaționale din Primăria Timişoara, scos la concurs

Funcția publică de conducere necesită diplomă de licență în una din specializările cuprinse în domeniile fundamentale (Științe umaniste și arte/Matematică /Științe ale naturii, sau în ramurile de științe: Științe politice, Științe administrative, Științe juridice), diplomă de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice, un minimum de 5 ani de experiență în domeniu, cunoștințe de MS Office la nivel mediu și cunoașterea unei limbi străine la alegere, la nivel avansat.

Perioada de depunere a dosarelor este 30 ianuarie – 20 februarie, la sediul Primăriei Timișoara de pe bulevardul C.D. Loga nr. 1, parter, camera 7, iar calendarul de concurs este disponibil pe site-ul oficial al Primăriei Timișoara.

Serviciul Strategii și Programe Educaționale  este parte a Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara, o structură nou-înființată de Primăria Timișoara. Aceasta  înglobează toate serviciile și structurile de educație și sănătate cu scopul de a livra servicii de calitate, decizii unitare și putere de răspuns rapide din partea administrației cu privire la nevoile copiilor, familiilor lor, cadrelor didactice și a personalului medical și bolnavilor.

 

 

Print Friendly, PDF & Email