Funcția publică de conducere necesită diplomă de licență în una din specializările cuprinse în domeniile fundamentale (Științe umaniste și arte/Matematică /Științe ale naturii, sau în ramurile de științe: Științe politice, Științe administrative, Științe juridice), diplomă de master în domeniul administrației publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice, un minimum de 5 ani de experiență în domeniu, cunoștințe de MS Office la nivel mediu și cunoașterea unei limbi străine la alegere, la nivel avansat.
Perioada de depunere a dosarelor este 30 ianuarie – 20 februarie, la sediul Primăriei Timișoara de pe bulevardul C.D. Loga nr. 1, parter, camera 7, iar calendarul de concurs este disponibil pe site-ul oficial al Primăriei Timișoara.
Serviciul Strategii și Programe Educaționale este parte a Administrației pentru Sănătate și Educație a Municipiului Timișoara, o structură nou-înființată de Primăria Timișoara. Aceasta înglobează toate serviciile și structurile de educație și sănătate cu scopul de a livra servicii de calitate, decizii unitare și putere de răspuns rapide din partea administrației cu privire la nevoile copiilor, familiilor lor, cadrelor didactice și a personalului medical și bolnavilor.
Ultimele comentarii