Omul Păianjen, primul super-erou care va deveni ambasador pentru Ora Pământului

Uimitorul om pajanjen 2Omul Păianjen va deveni primul super-erou care va îndeplini rolul de ambasador Ora Pământului/ Earth Hour, mişcarea mondială iniţiată de World Wide Fund for Nature, transmiţând un mesaj care să-i inspire pe oameni să-şi folosească propria putere pentru a deveni super-eroii planetei.

 

Andy Ridley, CEO şi cofondator al Earth Hour, şi Jeff Blake, preşedinte al Worldwide Marketing and Distribution, Sony Pictures Entertainment, au făcut un anunţ odată cu lansarea Earth Hour Blue – o nouă platformă digitală pentru donaţii şi găsirea resurselor necesare planetei, lansată pentru cooptarea mai multor participanţi din întreaga lume la renumitul eveniment de stingere a luminilor, care va avea loc anul acesta pe 29 martie, la ora 20.30, anunţă Mediafax.

Astfel, anul acesta, Ora Pământului şi eroul mult aşteptatului film de aventuri Uimitorul Om-Păianjen 2/ The Amazing Spider-Man 2, alături de protagoniştii filmului, Andrew Garfield, Emma Stone, Jamie Foxx şi regizorul Marc Webb, îşi vor arăta sprijinul pentru Earth Hour Blue, care va mobiliza energia mulţimilor pentru strângerea de fonduri necesare unor proiecte de mediu din toată lumea.

„Sunt mândru de faptul că Spider-Man va fi primul super-erou care devine ambasador pentru Earth Hour, susţinând că noi toţi vom putea deveni super-eroi când ne vom da seama de puterea pe care o avem”, a declarat Andrew Garfield, care îl interpretează pe Spider-Man în filmul care va fi lansat anul acesta. „Ora Pământului este o mişcare cu un impact important în lume, aşa încât vă puteţi imagina ce impact vom avea anul acesta când îl vom avea de partea noastră şi pe Omul Păianjen”, a mai spus acesta.

Secţia de finanţare a noii platforme, prin contribuţii şi donaţii, va permite participanţilor să ajute familiile din Madagascar, cu maşini de gătit ecologice, să contribuie la construirea în Filipine a unor bărci din fibră de sticlă, capabile să facă faţă unor fenomene ale naturii cum a fost taifunul Haiyan, să strângă fonduri pentru extinderea şi conservarea renumitului Parc naţional Table Mountain din Africa de Sud, precum şi susţinerea altor numeroase proiecte viitoare.

Uimitorul Om-Păianjen 2/ The Amazing Spider-Man 2, în regia lui Marc Webb, va fi primul ambasador celebru care va anunţa deschiderea proiectului Earth Hour Blue, pe care-l susţine şi care este menit să furnizeze echipamente mai bune pentru WWF, care protejează animalele sălbatice din Indonezia, precum tigrul din Sumatra, elefantul, rinocerul şi urangutanul, dar şi habitatul lor.

Ora Pământului a ajuns să cuprindă sute de milioane de oameni din toate categoriile, din 7.000 de oraşe şi 154 de ţări. Oamenii vor putea folosi platforma Earth Hour de finanţare prin donaţii pentru Earth Hour Blue, care îi va chema pe toţi să se alăture celei mai mari campanii de mediu din lume – inclusiv campania Instagram pentru cei care vor să se alăture eforturilor de susţinere a Marii Bariere de Corali a Australiei şi care va face parte din tematica Earth Hour pentru anul 2014 din Australia: „Lights Out For The Reef/ Stingeţi lumina pentru recif”.

Participanţii internaţionali ai acestei mişcări vor putea să semneze petiţia privitoare la protecţia rechinilor, intitulată „Am terminat-o cu aripioarele de rechin/ I'm FINished With FINS”, care cere tuturor vedetelor şi persoanelor publice din Asia să contribuie la interzicerea mutilării rechinilor din apele marine, pentru vestita supă din aripioare de rechin.

Făcând de-a lungul anilor o mulţime de eforturi pe linia proiectelor de mediu, Uimitorul Om-Păianjen 2/ The Amazing Spider-Man 2, a devenit producţia cea mai „ecologică” din istoria Columbia Pictures. Aceste eforturi pe linia proiectelor de mediu, atât pe platouri, cât şi în afara lor, sunt susţinute la toate nivelurile, de producători şi cadre executive, actori şi membri ai echipei de filmare, şi au început să se facă simţite încă de la începutul fazei de preproducţie.

Ora Pământului este o mişcare internaţională de mediu a World Wide Fund for Nature. La început o campanie de mediu, Earth Hour s-a transformat în scurt timp, dintr-un eveniment simbolic desfăşurat într-un oraş într-o mişcare mondială, care iniţiază acţiuni împreună cu persoane fizice sau juridice, organizaţii şi guverne, pentru a genera o schimbare pozitivă de mediu. În 2014, Earth Hour Blue consideră că mişcarea va înregistra cel mai interesant stadiu al evoluţiei sale, plasându-se în avangarda finanţării prin donaţii a multor proiecte, inovaţii şi creaţii pentru binele planetei.

Print Friendly, PDF & Email

Articol scris de

Redacţia Timpolis, timpolis@online.ro