Iulius Mall a atras 250.000 de persoane, de Black Weekend

Cumparaturi Iulius MallIulius Mall Timişoara a fost, la finalul săptămânii, destinaţia principală a celor care au vrut să profite de promoţiile consistente anunţate de magazine.

Black Weekend a fost un eveniment mult aşteptat de public, dovadă stând traficul înregistrat în cele trei zile, când aproximativ 250.000 de persoane au trecut pragul mall-ului. Nu doar timişorenii au venit la cumpărături la Iulius Mall. Entuziasmaţi de preţurile şi cu 70% mai mici au fost şi locuitorii din judeţele limitrofe şi chiar din Serbia, de unde au venit grupuri organizate de turişti pentru a se bucura de shopping la brandurile prezente în exclusivitate la Iulius Mall.

De Black Weekend, magazinele şi-au întâmpinat clienţii cu oferte speciale la piese vestimentare, încălţăminte, bijuterii şi accesorii, cosmetice, electronice şi electrocasnice, decoraţiuni, articole pentru copii şi servicii. În plus, majoritatea a ales să îşi petreacă pauza dintre sesiunile de cumpărături în food court, de unde au putut alege meniuri pentru preferințele lor, cu oferte speciale. Tentante au fost şi promoţiile restaurantelor și cafenelelor din Iulius Mall, acolo unde cumpărătorii s-au destins alături de prieteni.

Pe lângă promoţii, vineri, un moment atractiv a fost competiţia pentru titlul de cea mai frumoasă reprezentantă a Timişoarei. Tinerele s-au întrecut în atitudine şi stil, iar la finalul concursului, Andreea Gomboș a fost desemnată Miss Timişoara.

În cele trei zile din Black Weekend, Iulius Mall a recompensat cu 3.000 de premii, clienţii care au făcut cumpărături și s-au bucurat de ofertele speciale ale magazinelor.

Print Friendly, PDF & Email