Farmec, marcă românească de tradiţie, a deschis un nou magazin la Timişoara

Magazin Farmec Timisoara interiorFarmec, cel mai important producător român de cosmetice, a inaugurat azi un nou magazin, la Timișoara. Compania vine în întâmpinarea clienţilor cu reduceri de preţ la toate produsele şi servicii gratuite de dermoanaliză a tipului de ten.

 

Noul magazin Farmec Timișoara, situat într-un spaţiu modern şi elegant, amenajat pe strada Lucian Blaga nr. 3, vine în întâmpinarea clienţilor cu peste 400 de produse, dar și cu servicii de consultanță permanentă legată de acestea. Este vorba despre produse de îngrijire a tenului, a părului, a corpului, destinate tuturor vârstelor – produse noi, dar şi produse din game care au scris deja istorie: Gerovital, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Aslavital, b azată pe 30 de ani de cercetări asupra argilei din Munții Apuseni, Doina, Farmec, AslaMed –, dar şi de produse chimico-casnice.

În plus, clienţii din Timişoara beneficiază și de o dermoanaliză a tipului de ten, un serviciu oferit gratuit tuturor celor care vizitează magazinul. „Ședințele durează aproximativ cinci minute și ajută la stabilirea tipului de ten, prin folosirea unor măsurători instrumentale specifice care analizează nivelul de hidratare, de elasticitate, nivelul de sebum și gradul de pigmentare al pielii”, spun reprezentanţii Farmec.

Magazin Farmec Timisoara interior (3)De azi, până în 18 iunie, timișorenii vor beneficia de 20% discount la orice produs cumpărat din magazinul Farmec.

Directorul general al Farmec SA Cluj-Napoca, Mircea Turdean, prezent la ianugurarea de la Timişoara, a declarat că s-a decis relocarea magazinului într-un spațiu nou, modern, mai încăpător și mai vizibil, din dorința de a le oferi clienților cea mai bună experiență Farmec. „Timișorenii se vor putea bucura de toate produsele Farmec din portofoliu, fie că vorbim de cosmetice sau de produse de îngrijire a locuinței din gamele Nufăr și Triumf. Farmec este un brand simbol al României și încercăm să venim constant în întâmpinarea consumatorilor noștri cu cele mai bune servicii și produse. Ne propunem ca până la finalul anului 2016 să reamenajăm toate magazinele existente, printr-o investiţie care se va ridica la aproximativ 200.000 de euro şi să deschidem încă patru magazine proprii în ţară ”, mai spune Mircea Turdean.

Rețeaua Farmec numără până în prezent şapte magazine, în Cluj, Arad, Timișoara, Târgu-Mureș și Sibiu.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand-emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și îşi comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.

Print Friendly, PDF & Email