Enel anunţă reluarea alimentării cu electricitate a peste 95% din clienții afectaţi de furtună

13 stâlpi de înaltă tensiune, peste 30 de stâlpi de medie tensiune și nenumărate conductoare rupte sunt doar câteva dintre efectele furtunii care a afectat vestul ţării şi a lăsat fără energie electrică sute de mii de clienţi. În jur de cinci la sură dintre locuinţele afectate de furtună sunt încă fără curent electric.

 

Enel anunţă că, în acestă dimineaţă, E-Distribuție Banat a reluat alimentarea cu electricitate a peste 95% din clienții pentru care furnizarea a fost afectată de furtuna din 17 septembrie: „Ca urmare a eforturilor echipelor E-Distribuție Banat și ale contractorilor, inclusiv în cursul nopții, a fost reluată alimentarea cu electricitate pentru un număr estimat de circa 215.000 de clienți.”

Enel transmite că, la această oră, se află pe teren 91 de echipe de intervenţie, dintre care 68 ale E-Distribuție Banat și 23 ale firmelor contractoare. Acestea , spun reprezentanţii Enel, au ca prioritate intervenția la avariile înregistrate pe liniile de înaltă și medie tensiune, care alimentează un număr mare de clienți, cu accent pe remedierea stâlpilor de beton rupți și a celor de metal îndoiți, în special în Timiș, dar și în Caraș-Severin, Hunedoara și Arad.

26 de echipe de intervenție ale E-Distribuție Muntenia și E-Distribuție Dobrogea au fost trimise pentru a sprijini eforturile de reluare a alimentării cu electricitate în zonele afectate de furtună, aflate în aria de activitate a E-Distribuție Banat”, mai declară oficialii Enel. Şi transmit că echipele Enel cooperează cu autoritățile care au atribuții în situații de urgență și care au sprijinit intervenția echipelor E-Distribuţie Banat, de exemplu prin deblocarea drumurilor.

Duminică, 17 septembrie, vestul ţării a fost „măturat” de o furtună însoţită de rafale de vânt de peste 100 km/h.

Print Friendly, PDF & Email