Cursuri gratuite de competențe antreprenoriale, organizate în zona de vest a ţării

Managerii, antreprenorii și angajații cu atribuții în management strategic sau cei care lucrează în departamentele de resurse umane, din regiunea de vest a țării (județeleTimiș, Caraș Severin, Arad și Hunedoara) se pot înscrie la o serie de cursuri gratuite de specializare, organizate de Smart Integration.

 

Primul curs, de Competențe antreprenoriale este organizat în perioada 22 – 24 și 27 – 28 martie, în sala Bega a Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Timișoara. Următoarele cinci grupe se vor desfășura în perioadele 30 martie – 6 aprilie, 2 – 5 aprilie, 9 – 15 aprilie, 3 – 11 mai și 7 – 10 mai. Înscrierile se pot face accesând acest link.

Cursul de Competențe antreprenoriale se adresează tuturor celor care își doresc să pornească pe drumul libertății asigurate de statutul de antreprenor.

„Fie că aveți o idee de afacere și vreți să o vedeți materializând-se, fie că aveți deja experiență în administrarea unui business și doriți să vă perfecționați, cursul de Competențe antreprenoriale vă va oferi instrumentele necesare îndeplinirii acestor obiective”, declară Florentin Avădanei, director Smart Integration și Manager al proiectului Pro Vest, în cadrul căruia sunt organizate aceste cursuri.

Pentru a putea participa, candidații trebuie să desfășoare activități în unul dintre județele din regiunea de vest și să întrunească una din următoarele condiții:

Să lucreze în cadrul unei firme/companii care îşi desfăşoară activitatea într-unul din sectoarele economice cu potenţial competitiv corelate cu domeniile de specializare inteligentă din Strategia Naţională pentru Competitivitate 2014-2020.

Să ocupe o poziţie de management (manager general, director general, manager executiv,director executiv, director adjunct, manager departament, manager proiect, manager linie etc.) sau să aibă atribuţii de management strategic sau să lucreze în departamentul de resurse umane sau

Să fie antreprenor (persoana care îşi gestionează propria afacere, în cadrul căreia are două calităţi: asociat şi administrator).

După absolvire, cursanţii obțin o diplomă acreditată de Ministerul Muncii și Ministerul Educației, recunoscută la nivel național și internațional.

Proiectul este finanțat prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020, Axa prioritară 3 – Locuri de muncă pentru toți si este implementat de Smart Integration SRL, în calitate de beneficiar, în baza unui contract de finanțare încheiat cu Ministerul Fondurilor Europene, în calitate de Autoritate de management.

Print Friendly, PDF & Email