62 de profesori și cercetători în domeniul marketingului, dintre care 47 din străinătate, se reunesc la Timişoara, la invitaţia Universiăţii de Vest, în cadrul Conferinței Regionale a Academiei Europene de Marketing.
La Conferința Regională a Academiei Europene de Marketing, care va avea loc în zilele de 21 şi 22 septembrie, la Palatul Baroc, şi-au anunţat participarea profesori din Austria, Cehia, China, Cipru, Croația, Franța, Germania, Grecia, India, Japonia, Lituania, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Serbia, Slovenia, Statele Unite ale Americii, Ungaria și România. Aceștia vor prezenta rezultatele cercetărilor lor care contribuie la conectarea teoriei cu practica de marketing în vederea creșterii competitivității firmelor din țările central și est-europene, anunţă, într-un comunicat reprezentanţii Universităţii de Vest din Timișoara.
Aceştia mai spun că trei profesori de referință la nivel internațional în domeniul marketingului vor aborda în plen subiecte de actualitate în domeniul marketingului. Roland Rust, de la Universitatea din Maryland, va prezenta modul în care inteligența artificială va transforma sectorul serviciilor, Adamantios Diamantopoulos, de la Universitatea din Viena, va prezenta impactul stereotipurilor asupra comportamentului consumatorului, iar Gerrit van Brugen, de la Universitatea Erasmus, din Rotterdam, va explica rolul Academiei Europene de Marketing în regiune.
„Organizarea conferinței la Timișoara, la UVT, confirmă recunoașterea internațională de care colegii noștri de la Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor se bucură. Evenimentul nu este unul singular. În ultimii ani, am găzduit numeroase evenimente științifice de renume, pe diferite domenii. De altfel, ne bucurăm de recunoaștere internațională la nivelul întregii universități. Ea se reflectă și în clasificările internaționale, unde suntem o prezență constantă”, spune rectorul UVT, prof. univ. dr. Marilen Pirtea.
Ultimele comentarii