O degustare de ciocolată, dar şi o prezentare de produse alimentare aparţinând unor brand-uri cunoscute din lumea întreagă sunt oferite publicului timişorean vineri şi sâmbătă, la Timişoara, în cadrul unui eveniment organizat de o companie timişoreană.
Brand-uri de renume, la preţuri accesibile
Ineditul expoziţiei organizate la Timişoara de către reprezentanţii Inter Conecter şi ai ciocolateriei Schoko Baroque constă în oportunitatea oferită timişorenilor de a cunoaşte calităţile, elementele de specificitate şi particularităţile culinare ale unor produse care poartă marca unor companii de renume din lumea întreagă.
Zeci de sortimente de praline şi de bomboane din ciocolată, produse în cunoscute ateliere de ciocolaterie din lumea întreagă şi a căror calitate e pusă în valoare şi de aspectul de obiect de artă al ambalajelor în care acestea se înfăţişează publicului, ciocolată pentru toate gusturile, napolitane îmbrăcate, şi ele, în cuverturi apetisante de ciocolată, acadele de toate culorile şi dulciuri concepute anume pentru cei mici, oferindu-le în dar posibilitatea de a colecţiona imagini cu personaje îndrăgite de desene animate, acestea şi încă multe altele le sunt oferite timişorenilor, azi şi sâmbătă, între orele 11 – 16, în cadrul unui eveniment care are loc la etajul 6 al Hotelului Angellis din Timişoara, de pe strada Divizia 9 Cavalerie (vizavi de Complexul Comercial Euro).
Organizatorul evenimentului, Daniel Preunca, reprezentant al companiei Inter Conecter, unicul importator din Timişoara al produselor oferite de distribuitorul austriac Gunz, declară despre prezentarea de produse că este o excelentă oportunitate de a oferi publicului bănăţean posibilitatea de a se bucura de produse de cea mai bună calitate, multe dintre acestea aparţinând unor branduri austriece de renume. “Ne bucurăm să fim gazdă a acestei prezentări de produse reprezentative pe piaţa din Austria şi din lumea întreagă şi să întâmpinăm cu aceste produse publicul bănăţean. Cu atât mai mult cu cât bucătăria bănăţeană are numeroase similitudini cu bucătăria austriacă, fiind în mare măsură inspirată din aceasta”, mai spune Daniel Preunca.
Acesta declară că partenerul său de afaceri, compania austriacă Gunz, a valorificat, practic, această nişă existentă pe piaţa românească, venind cu o ofertă de produse de calitate, la preţuri care să fie accesibile pieţei româneşti.
De altfel, în portofoliul de produse oferite publicului timişorean de ciocolateria Schoko Baroque se află un mare număr dintre produsele distribuite de compania austriacă Gunz, de la diverse sortimente de ciocolată, la praline, dulciuri destinate copiilor şi produse sezoniere, iar numărul acestora se îmbogăţeşte constant cu alte noi produse.
România, un reper pe harta unui mare distribuitor de produse alimentare la nivel european
Jurgen Dachs, reprezentantul companiei distribuitoare Gunz Austria, a declarat, la rândul său, că este foarte încrezător în potenţialul de creştere al pieţei româneşti, precizând că pentru ei este important ca românii să vadă, să atingă şi să simtă produsele, aceasta fiind şi ideea principală a expoziţiei.
“Suntem o afacere de familie, fondată în 1986, în Austria, aproape de graniţa elveţiană. Încă de la înfiinţare, ne-am propus să facem cunoscute produsele europene în lumea întreagă. În prezent, suntem distribuitori în aproape 90 de ţări”, a declarat Jurgen Dachs, precizând că Gunz activează deja de şase ani pe piaţa românească.
“Avem mii de produse în portofoliul nostru. Suntem atenţi mereu la raportul reprezentat de preţ, productivitate şi calitate a produselor pe care le oferim. Dacă acest mix este unul competitiv, adaptat potenţialului pieţei româneşti, atunci mizăm pe o creştere constantă, cu fiecare an”, a mai declarat Jurgen Dachs. Care a adăugat că, în prezent, compania Gunz lucrează cu aproximativ 50 de colaboratori pe piaţa românească, situaţie care plasează România pe locul 11 în topul colaboratorilor săi de la nivel european. Pe piaţa locală, unicul importator al acestor produse este compania timişeană Inter Conecter.
De două luni, compania distribuitoare şi-a extins oferta, a precizat şi Cristian Dumitrescu, reprezentantul Dachs România, alegând să tatoneze piaţa din România cu o gamă de produse de curăţenie, de întreţinere corporală şi de igienă care se comercializează deja pe numeroase pieţe europene. “În funcţie de rulajele pe care le vom avea şi de informaţiile pe care le vom primi de pe piaţă, intenţionăm să diversificăm şi această gamă de produse”, mai spune Cristian Dumitrescu.
În cadrul evenimentului de vineri şi sâmbătă, compania distribuitoare Gunz expune în faţa publicului timişorean şi dulciuri şi produse tradiţionale din ţări precum Italia, Spania, Mexic şi Franţa, dar şi sortimente dintre cele mai diverse, de la napolitane şi bomboane, la paste făinoase, sosuri pentru paste, uleiuri, biscuiţi, sticks-uri, ceaiuri, conserve şi miere.
Ultimele comentarii